gewonnen gevecht tegen RvdK

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
johannes
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jul 2012, 10:06

Re: gewonnen gevecht tegen RvdK

Bericht door johannes »

Driver en Dwaze opa, willen jullie aub ophouden met dit soort geneuzel, dat heeft geen toegevoegde waarde voor het onderwerp hier. Open dan zelf een onderwerp en ga daar met elkaar chatten.
Laatst gewijzigd door johannes op 27 jul 2012, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: gewonnen gevecht tegen RvdK

Bericht door The Driver »

Ook goedemorgen Dwaze opa,

Daarom ben ik gestopt met het stellen van vragen en het aanspannen rechtzaken sinds juli vorig jaar, het haalt allemaal niets uit, Ze winnen keer op keer.
De laatste rechtzaak ging over de bewaakte omgangsregeling, toen voor de 2 jongens de UHP er af was. Op elke site ( incl. KOG ) en elke gevraagde advocaat zei toen, dat een begeleide omgang alleen oplegd kon worden door BJZ als er een OTS en een UHP was. Kat in het bakje denk je dan, op naar de rechtbank. BJZ mag helemaal geen begeleidde omgang vaststellen bij alleen OTS. Helemaal mis dus, volgens artikel zus en zo van het B.W. mogen ze dat wel. En BJZ lachtte zich weer kapot, weer een rechtzaak gewonnen. Dat was juli vorig jaar. De allerlaatste rechtzaak was aangespannen door mijn ex : Een verzoek voor éénhoofdig gezag in hoger beroep voor het hof in Den Bosch. BJZ steunde dat volmondig natuurlijk. Gelukkig waren de 3 rechters verstandig en die wezen dat verzoek af.

Sindsdien juli vorig jaar vraag ik dus BJZ en de gezinsvoogd helemaal niets meer. Ik deel ze via mijn afschrift van mijn te publiceren dagboek alleen mede welke onderwerpen ze steeds nalaten. Zelfs op het feit dat ik de priveadressen van de gezinsvoogd en zijn teamleider ga vermelden in het dagboek geven ze geen reactie op. Zichzelf verdedigen ligt niet in hun karakter.
Aangezien ze toch nergens op reageren en ze alle strafmaatregelen die ze maar kunnen bedenken, allemaal al opgelegd hebben ( volledig contactverbod ) zijn ze nu tegenover mij uitgepraat, ik mag ze uitschelden wat ik maar wil, ze bijnamen geven wat ik maar wil, ze reageren toch niet. Laatst kwam ik in het centrum ( ik in de auto, die klootzak te voet ) die gezinsvoogd tegen, terwijl hij een hamburger in zijn gore vieze bek aan het stoppen was, roep ik uit het autoraam ( tientallen mensen op straat ) vuile vieze klootzak, gewoon geen reactie.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: gewonnen gevecht tegen RvdK

Bericht door Dwaze opa »

Hallo johannes

Nou bedankt dan maar voor het feit dat mijn bijdragen en die van Driver als ''geneuzel'' worden bestempeld.
Of mijn bijdragen onder het kopje ''geneuzel'' vallen laat ik dan maar ter beoordeling van anderen over.
Maar als je de bijdragen van Driver ook als geneuzel bestempeld gaat mij toch wel wat ver;je kunt toch moeilijk ontkennen dat als er iemand is die allerlei rottige ervaringen heeft met de betreffende instanties hij dat wel is en dat hij af en toe met een kort lontje nogal stevig uit de hoek komt,kan ik wel begrijpen.Als er één ervaringsdeskundige op dit forum is.,is hij het wel en daar kunnen minder ervaren of pas beginnende dwaze vaders nog heel wat aan hebben aan die ervaringen van hem.
johannes
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 jul 2012, 10:06

Re: gewonnen gevecht tegen RvdK

Bericht door johannes »

Ik heb ooit een zaak gewonnen en wellicht is mijn aanpak er een waar anderen ook wat aan kunnen hebben. Het gaat erom hoe je gegevens buiten de instanties zoals RvdK onder aandacht van de rechter kan brengen. En in plaats van bij het onderwerp te blijven sneeuwen jullie de zaak onder door er een soort tweepersoons chat van te maken om ergernis jegens BJG en gezinsvoogden te ventileren. Het gaat me niet om jullie eerste bijdragen hier, maar wel om het laatste deel.
Jiljes
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2013, 21:38

Re: gewonnen gevecht tegen RvdK

Bericht door Jiljes »

Beste Johannes,

Zou ik je een prive bericht mogen sturen?!

Grt
Jiljes
Plaats reactie