Vader eist 1 miljoen euro van Jeugdzorg om kinderroof

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Vader eist 1 miljoen euro van Jeugdzorg om kinderroof

Bericht door Casper »

Een alleenstaande vader (31) heeft een schadeclaim van 1 miljoen euro ingediend bij Bureau Jeugdzorg in Rotterdam. Hij beschuldigt deze organisatie van het onrechtmatig afpakken van zijn zoon. De man spreekt van kinderroof. In De Stentor zegt hij: 'Ik ben mijn kind al 8 jaar kwijt. Jeugdzorg verzint steeds nieuwe dingen om dat zo te houden.'

De hoogte van de claim is berekend op basis van het systeem dat geldt voor verdachten die onterecht in de gevangenis hebben gezeten. Bij Jeugdzorg zou nog nooit zo'n hoge schadeclaim zijn binnengekomen.

Volgens de vader, die anoniem wil blijven, heeft Jeugdzorg hem de mogelijkheid ontnomen om zijn zoon op te voeden zoals hij dat zelf wil en een hechte band met zijn zoon op te bouwen. Hij verklaart: 'Als ik een kind zou ontvoeren, is Nederland te klein. Als Jeugdzorg hetzelfde doet, geeft niemand thuis.'

Bron: http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... roof.dhtml
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Vader eist 1 miljoen euro van Jeugdzorg om kinderroof

Bericht door The Driver »

Kommentaar van Jeugdzorg zal zijn, dat de kinderrechter de beschikking heeft ondertekend.

Volgende zaak ! !

En Bureau Jeugdzorg lacht zich vervolgens weer dood, weer zo'n idioot die denkt het tegen ons op te kunnen nemen.

Nog harder tegen ons (Bureau Jeugdzorg) aanschoppen, hoe harder hoe leuker wij het vinden.
Wij zijn God, niemand doet ons wat.


Voor mij is iedereen die bij Bureau Jeugdzorg werkt vogelvrij, fire at will
Gesloten