Jeugdzorg ?? of eerder jeugdslopers ?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Jeugdzorg ?? of eerder jeugdslopers ?

Bericht door sdwv »

Jef REchards



Geregistreerd op: 22-5-2006
Berichten: 3

Geplaatst: 22 Mei 2006 11:45 am Onderwerp: Jeugdzorg ?? of eerder jeugdslopers ?

--------------------------------------------------------------------------------

Ik zal hier mijn verhaal proberen te vertellen, tis een lang verhaal dus ik raad je aan om weg te gaan als je geen zin hebt om het helemaal te lezen.

2004
Ik kom mijn nu Ex vriendin tegen..., we krijgen een relatie, en ze verteld me dat ze al een zoontje heeft, die onder jeugdzorg staat..
dit omdat mevrouw in het verleden veel strafbare feiten heeft begaan.
waaronder mishandelingen, dealen, overvallen, inbraken..
hier heeft ze ook detentie voor gehad
en ze niet thuis terecht kon met de kinderen vanwegen een moeder met een langdurig alcahol probleem..

2005 na een jaar te hebben aangetoond dat ik een verantwoordelijk mens ben, plaats jeugdzorg het kindje bij ons, voogdij staat wel nog onder jeugdzorg.(let wel de enigste reden waarom het kindje terug kwam was omdat ik er was)
Ik heb dit kindje erkend , en zodoende draagt deze ook mijn achternaam.
Langzaam maar zeker word mij steeds duidelijker dat moeder niet echt stabiel is en heel vaak stemmingswisselingen heeft (manisch depressief denk ik zelf)
Ik heb destijds ook vaak hulp ingeroepen , maar niemand reageerde, ook jeugdzorg niet....
Er is een huisarts langs geweest en die bevestigde dat ze hulp nodig had en verwees haar door...
Ze is echter nooit gegaan...
begin 2005 word ze zwanger van mij...
naja niks aan te doen, kindje dan maar houden, en voor zorgen
echter word de situatie met de dag grimmiger..
ook dit kind heb ik erkend, en draagt mijn naam,.
Echter begon me steeds meer het gevoel te bekruipen dat ze de oudste sloeg.....
totdat afgelopen week ik het bewust mee kreeg, en het dus niet meer slikte.
ik vertelde haar dat ik een afspraak voor vandaag had staan met jeugdzorg en dat ik er een punt achter wilde zetten...
Dus is ze afgelopen vrijdag morgen snel weg gegaan zonder de kinderen
en ik wist niet waar ze uithong...
Dan staat opeens smiddags jeugdzorg voor de deur en komen mijn kinderen halen ...
ik heb geen poot om op te staan en jeugdzorg gelooft de leugenachtige moeder.....

is het nou echt hier in nederland zo dat als de moeder maar A zegt dat de instanties meteen rennen, ook al weten ze hoe moeder in elkaar steekt ?

dit kan toch niet ?
waarom moet ik gestraft worden voor het falen van mijn ex ?

ik kan echt niet leven zonder mijn kindjes... ook de eerste die eigenlijk niet de mijne is, zie ik als mijn eigen vlees en bloed...
zijn deze instanties nu echt zo dom ??

hoe kunnen ze nou dat kindje dat aandoen ? dat jochie was zo blij met mij en mijn familie, en zijn kleine breortje, alles hebben ze hem ontnomen.

ik kan me best wel voorstellen hoe jongeren GESLOOPT worden door jeugdzorg..

ik ben me aan het bedenken om maar gewoon media in te schakelen, want ik ben ten einde raad..

moeder heeft mij altijd in de waan gelaten dat haar handtekening nodig was voor de deling van ouderlijke macht... en ik trapte erin....

waarom waarom zijn de instanties zo blind en word de moeder zo klakkeloos geloofd

Naar boven
Gesloten