Ik stop er mee!

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Rob27
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 mar 2011, 16:44

Ik stop er mee!

Bericht door Rob27 »

Toen mijn kinderen nog contact met mij hadden, ging het aantoonbaar goed met ze.
Nadat de moeder de omgang ging verstoren en het uiteindelijk voor elkaar had dat ik mijn kinderen niet meer meekreeg, is het bergafwaarts gegaan met ze. RvdK die niet aan waarheidsvinding doet, adviezen doet aan een rechter die geen wettelijke grondslag hebben etc... en een rechter die alle bewijsstukken naast zich neerlegt ten gunste van het advies van de Raad.
OTS'en die niets hebben uitgehaald en het rommelt allemaal steeds meer. De toekomst van mijn kinderen wordt steeds meer geweld aangedaan en de Raad gaat nu wééééééér een onderzoek doen... De moeder wordt toch wel weer een hand boven het hoofd gehouden.
Mijn geld is op, emotioneel ben ik op, mijn gezin (nieuwe echtgenote en kinderen) kan het niet meer aan, kortom de koek is op.
Ik ga niet meer meewerken aan onderzoeken van RvdK, AMK, BJZ, OTS'en, gezinsvoogden, rechtszaken en alles wat daar omheen hoort.

Jeugdzorg, RvdK en de rechters konden en hadden moeten zien dat ik de sleutel ben voor een stabiele en liefdevolle jeugd, opvoeding en toekomst, maar in alles moeten de belangen van de moeder voorop staan.

Mijn kinderen zijn de dupe van een gestoorde moeder en het "systeem".

@mijn kids
Ik hou van jullie met heel mijn hart!!! Zodra jullie er aan toe zijn, kom me opzoeken en dan proberen we samen de schade te herstellen en wat van jullie toekomst te maken.
Dikke kus van je (huilende) papa!
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Ik stop er mee!

Bericht door The Driver »

@ Rob

Recht uit mijn hart gegrepen !
:cry: :cry: :cry:



Mag ik je tekst ook gebruiken ?
Rob27
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 mar 2011, 16:44

Re: Ik stop er mee!

Bericht door Rob27 »

Altijd en overal!
JCC
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 dec 2010, 09:46

Re: Ik stop er mee!

Bericht door JCC »

succes Rob, ik weet wat deze beslissing met je doet als vader.

Wel hoop blijven houden.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Ik stop er mee!

Bericht door Dwaze opa »

Hoe moeilijk je beslissing ook geweest zal zijn,ik heb er diep respect voor en ook voor het feit dat je dit op dit forum zet... en heb er alle bewondering voor...je ex en de instanties hebben al genoeg kapot gemaakt...laat ze niet ook nog eens een last zijn voor je nieuwe start en je nieuwe relatie.
Ik ben er heilig van overtuigd dat het met je kinderen na verloop van tijd ongetwijfeld weer goed gaat komen..ook zij gaan na verloop van tijd begrijpen waarom je deze stap hebt genomen...op korte termijn staan je ex en de instanties op winst,maar op lange termijn trek jij aan het langste eind.
Hou er wèl rekening mee dat moeders deze stap zal uitleggen als..''zie je nu wel kinderen,die papa van jullie geeft geen moer om jullie'',maar kinderen kun je een tijdje voor de gek houden,maar niet voor altijd.
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe de ex en de instanties zullen reageren op deze stap van je...
Ik kan je verder alleen nog maar alle sterkte van de wereld wensen met de bevrijding van deze duivelse krachten als psychotische ex en klets- en zichzelfinstandhoudt-instanties,die in de praktijk geen knip voor de neus waard blijken te zijn en alleen maar op eigen belang gericht zijn.
Wat ik met een min of meer vergelijkbare situatie van mijn zoon meemaak is dat de kinderen steeds meer partij gaan kiezen en zich van de moeder afkeren en dat moeders het daar erg moeilijk mee heeft.Dit zou in jou geval ook kunnen gebeuren en dan staan ze naar verloop van tijd bij je op de stoep.
Ook hier is sprake van een psychotische moeder,die met het psychiater- en psychologengilde op de been wordt gehouden en omringd wordt door hulpverleners,die zij als personeel beschouwd en die zich ook als zodanig gedragen.
Nogmaals sterkte in de strijd,want ondanks je verstandige besluit,is die nog niet voorbij.
Groetjes van Dwaze opa.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Ik stop er mee!

Bericht door EDA »

Je kunt alleen daar maar wat betekenen waar je ook echt invloed hebt.

Als dat stopt en er is geen mogelijkheid meer, dan is een keuze als de jouwe de enige optie.
Heel begrijpelijk.
En je nieuwe gezin mag ook rekenen op je volle aandacht. Daar heb je dan weer ruimte voor.
Schrijnend, maar logisch.
Rob27
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 mar 2011, 16:44

Re: Ik stop er mee!

Bericht door Rob27 »

Bedankt voor jullie wijze woorden en jullie begrip!

Het is een hele moeilijke beslissing geweest, met heel veel twijfels of dit het beste is. Tegen RvdK, BJZ/AMK en rechters die (aantoonbaar!) alles naast zich neerleggen is geen strijd mogelijk. Doorgaan maakt mijn gezin en mijzelf kapot, het zou er toe leiden dat de moeder mijn kinderen nog verder manipuleert en indoctrineert. Wat weer leidt tot nog meer psychosociale problemen en vervreemding. Nu kan ze alleen nog maar zeggen: "zie je nou wel dat je vader niets om je geeft!", maar een kind die later gaat nadenken zal weten dat ik wel om hen heb gestreden en wie weet wat er voor goeds uit die kennis voort zal komen?

Het zal ongetwijfeld nog enige tijd duren voordat betreffende instanties het doorhebben, maar ik zal van tijd tot tijd nog wel iets op het forum achterlaten hierover.

Ik ga nu proberen te "leven" en me niet meer te laten leven door anderen.

Groet!
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Ik stop er mee!

Bericht door EDA »

Wijze keuze, Rob. Bravo!
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Ik stop er mee!

Bericht door The Driver »

Precies, de enige juiste beslissing, totdat er weer een moment komt om in te grijpen, zoals bij mij, als mijn jongste dochter slachtoffer wordt van sexueel misbruik en de voogd het vertikt om voor deskundige begeleiding te zorgen en zelfs Slachtofferhulp er schande van spreekt, dat er veel te weinig aan begeleiding gedaan wordt.

Ik heb iedereen ( RvdK, BJZ, hulpverlening van moeder en moeder zelf ) reeds op de hoogte gebracht dat de kinderen op hun 18e jaar mijn dagboek te lezen krijgen en dat het dan waarschijnlijk het einde van hun relatie met moeder zal betekenen. Het zal ze nu echt een rotzorg zijn.
Rob27
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 mar 2011, 16:44

Re: Ik stop er mee!

Bericht door Rob27 »

@The Driver
Misbruik??? en niets gedaan???
Heb er alle begrip voor dat in dergelijke situaties het recht in eigen hand wordt genomen! Vrij actueel overigens: http://www.telegraaf.nl/buitenland/1238 ... ter__.html
(En nee, ik ben daar geen voorstander van en propageer dit ook zeker niet.)

Het blijft me verbazen wat hier in NL allemaal gebeurt door toedoen van organisaties die als doelstelling hebben de belangen van kinderen voorop te zetten.

Jij ook heel veel sterkte, ik kan me niet eens voorstellen wat dit met je doet.
Wat staan we toch machteloos... :evil: :cry:
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Ik stop er mee!

Bericht door The Driver »

Het is zelfs nog veel sterker, mijn dochter is op een gegeven moment bedwelmd met GHB, de dader heeft diverse zware verkeersovertredingen gepleegd, waaronder doorrijden na een stopteken, paaltjes plat gereden, binnen de bebouwde kom met 140 tot 160 km. p/uur ontsnapt aan politieachtervolging, gereden met valse kentekenplaten, brandstof getankt zonder te betalen, mijn dochter heeft tot 2 x maal toe het bewustzijn verloren, mijn dochter in zijn huis in bed gelegd, waarna ze 's-morgens naakt wakker werd. De identiteit van de dader is bekend, het geheugen van mijn dochter komt nu langzaam terug. En de politie zegt te weinig bewijsmateriaal te hebben. Het meest verschrikkelijkste moet echter nog komen : haar voogd geeft haar de schuld van het sexueel misbruik. Haar voogd geeft haar 1 maand huisarrest in de zorginstelling en de dader : die loopt gewoon vrij rond.

Ik heb op diverse forum's al een oproep geplaatst om de dader op te sporen, hij mag van mij aan de schandpaal.
Voor de liefhebbers dus : het gaat om ene Eljo met een blauwe Renault Megane Cabrio uit de wijk Maaspoort in Den Bosch.
Gesloten