Spannende dag vandaag: DE beschikking!

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door dwazevader »

Hoi Allen,

Kan niet slapen dus plaats ik maar even iets. Want het maalt in me hoofd!

Na 10 maanden van moddergooien, ellende, haat, en gelieg van de firma list en bedrog. Komt er vandaag misschien eindelijk een einde aan.
Vandaag zou de beschikking binnen moeten komen dat word :D of :( . Ligt er maar net aan voor wie het positief uitpakt. Maar ik denk dat mijn eisen pakket voor beide partijen het beste uitpakt. Namelijk redelijke KA, Voor beide een goede omgangsregeling,gezamelijk gezag en informatie consultatie regeling. En niet zoals me ex het zou willen. 6 uurtjes op zaterdag of zondag van 10:00 tot 16:00 geen overnachtingen, €400 KA, geen gezag , informatie consultatie niet nodig volgens haar ze geeft al info "volgens haar".
Ik hou jullie op de hoogte van het nieuws dat vandaag binnen moet komen. Keep my fingers crossed!!
Jeroen206
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 mar 2012, 10:55

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door Jeroen206 »

dwazevader schreef:Komt er vandaag misschien eindelijk een einde aan.
Vandaag zou de beschikking binnen moeten komen dat word :D of :( . Ligt er maar net aan voor wie het positief uitpakt.

In 2008 stond ik het er hetzelfde voor , de beschikking pakte zeer positief uit voor mij .
Maar tot op de dag van vandaag heb ik de kinderen maar 30 uur in totaal kunnen zien.
Waar ik uiteraard intens van genoten heb.

Ik hoop het beste voor je , en ook dat je EX zich er aan houd.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door dwazevader »

Hoi Jeroen206,

Dat het positief voor jou heeft uitgepakt vind ik geweldig voor je. Maar wat ik vaker heb gelezen hier is dat de vrouwen zich niet aan de beschikking houden?! Ik vraag dan ook werkelijk hoe het komt dat ze hiermee wegkomen. Wij vaders worden al gestraft financieel,lichamelijk en geestelijk. En de moeders hebben vrijspel??? Hoe dan??
Jeroen206 ik hoop voor jou dat daar ook een keer een einde aankomt en dat je je kinderen wekelijks gaat zien.
JCC
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 dec 2010, 09:46

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door JCC »

Hoi dwaze vader, succes vandaag en ik hoop ook voor je dat het bij jou beter gaat als bij mij.

Misschien allemaal wel erg negatief deze reacties maar het gaat ook vaak goed.

Er staat hier best wel veel en gedetailleerd beschreven hoe het komt dat je ex vrouw veelal met alles ongestraft wegkomt.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door The Driver »

Nog geen bericht van advocaat ? ? Die hebben een online verbinding met de griffie van de rechtbank hoor en een advocaat kan de beschikking die er nu voor de middag moet zijn ( meestal tussen 10 en 11 uur ) direct downloaden van de griffie.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door dwazevader »

Nee nog steeds niks van me advocaat gehoord. Heb wel een mail gestuurd dat ik bericht hoor vandaag. Hij mailde terug dat het een streefdatum is en geen harde datum. Ik ga niet eindeloos heen en weer mailen. Puur om de centen. Ik wacht af.
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door TrotsePa »

Hallo dwazevader

Ik heb hetzelfde als jou meegemaakt. Je hebt meer voor elkaar gekregen dan ik, maar ik heb goede hoop op het vervolg van mijn zaak. Hij is nu al weer een jaartje ouder, vandaar.

Sterkte met de spanning!
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door dwazevader »

Trotsepa,
Ik heb nog niks voor elkaar althans zo voelt het. Ik wacht nog steeds op de beschikking. Ik hoop dat er voor jou ook een eind komt aan dat nutteloze haatgedrag waar het kind niks aan heeft.

Thnx by the way hoop dat het wachten beloond word.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door dwazevader »

Heb zelf maar de rechtbank is gebeld ik word gek van het wachten!!! De beschikking is wel binnen alleen de rechter heeft zijn handtekening er nog niet onder gezet. Dus mogen zij m er nog niet uitgooien op de online verbinding. En kan ze mij ook niks zeggen. Kortom beschikking is er alleen kan-mag zij er nog niks over zeggen.
Dus dat word wachten tot na het weekend pffff
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door The Driver »

En ? Al iets gehoord ?
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door dwazevader »

Vandaag te horen gekregen wat de beschikking is. En het is voor mij niet positief :( alles is toegewezen aan mijn ex. Minimale omgang alimentatie eis is nu €330 per maand. Geen gezamelijk gezag. Het is een bittere pil een zware tegenslag. Ik minstens verwacht dat ik 1 weekend in de 2 weken zou krijgen. En het gezamelijk gezag. Weer ff niet meer wat ik moet zeggen. Iemand ervaring in deze beschikking!!!
Dwaasstel
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 68
Lid geworden op: 02 nov 2011, 11:38

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door Dwaasstel »

Jeetje dwaze vader. Zeker een bittere pil zeg. Staat er ook in wat de reden is van het gelijk geven aan je ex?

Sterkte....
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door Casper »

Zwaar ellendig. Triest hoor. Met dank aan liegende moeders, daar dankbaar aan meewerkende advocaten en ongeinteresseerde rechters.

Laat je niet gek maken, dwazevader. Eerlijk duurt altijd het langst. Kop op. Dit stukje van de hele geschiedenis is nu afgesloten en over een tijd zul je daar mee kunnen leven en kun je je op de toekomst gaan richten. Probeer die toekomst toch positief tegemoet te gaan, hoe moeilijk en onmogelijk dat misschien nu ook lijkt. Je gaat er gewoon met je zoontje het beste van maken, ondanks alles!
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door dwazevader »

Het is inderdaad niet te geloven Casper je zeg het precies goed ongeinteresseerde rechter was het.Ondanks dat mijn advocaat heel sterk was tijdens de zitting alles goed onderbouwd had. En hun argumenten telkens kapot schoot. Nu rijst bij mij ook de vraag de alimentatie eis daar ga ik nu zeker aan kapot, Want dat ga ik niet volhouden. elke maand €330 betalen ik wil wel alimentatie betalen maar dan wel een redelijke. Het ziet er naar uit dat deze rechter haar eerste brief naar mij letterlijk heeft overgenomen want we zien niks terug van onze brieven.
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Spannende dag vandaag: DE beschikking!

Bericht door Casper »

Alimentatie: ja, is heel erg fors, voor zo'n jong kind. Ik neem aan dat je de hele behoefte mag ophoesten omdat je ex (bijna) niets verdient. Maar: (a) je krijgt een deel terug van de belasting, (b) als zij wat gaat verdienen kan jouw bijdrage omlaag (c) het is maar geld. Jammer, maar helaas. Als je over een tijdje leuk met je zoontje optrekt, is dat geld echt maar een bijzaak geworden. Probeer eventueel wat bij te verdienen / hogerop te komen - het leven gaat door en je kunt laten zien dat jij daar wel goed in staat. Als moeder het straks niet meer trekt dan kan zij jou geen verwijten maken.
Gesloten