hohoho

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

hohoho

Bericht door sdwv »

NBC-master



Geregistreerd op: 31-1-2006
Berichten: 10

Geplaatst: 31 Jan 2006 12:09 pm Onderwerp: hohoho

--------------------------------------------------------------------------------

zorg dat je hier nooit mee te maken krijg
anders zit je echt in de stront!

Naar boven


Rick



Geregistreerd op: 20-1-2006
Berichten: 40
Woonplaats: Zuid-Holland
Geplaatst: 01 Feb 2006 12:23 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens werkelijk het absolute uitschot wordt hier aangenomen. En ze heben maar 1 doel in het leven, dat van anderen te vergallen met hun boeken wijsheid, arrogantie en betweterigheid.
Als ze met je praten hoor je steeds, "wij weten wat goed is, wij hebben er voor geleerd, wij hebben al 10 jaar of langer ervaring".
Ze bedoelen"we hebben geen idee waar we mee bezig zijn, ik heb e paar boeken gelezen en denk nu dat ik alles beter weet, we verzieken al 10 jaar of langer het leven van zoveel mogelijk mensen".

En als er eens iets verkeerd gaat waar zij bij betrokken zijn dan verschuilen ze zich achter "DE REGELS" en er van leren NOOIT.

Werkelijk de meest onzinnige nuteloze sociale werkvoorziening binnen de Nederlandse Samenleving.
_________________
Elke dag is er 1 om te strijden

Naar boven


michiel



Geregistreerd op: 12-1-2006
Berichten: 13
Woonplaats: wijk bij duurstede
Geplaatst: 14 Feb 2006 02:03 am Onderwerp: helaas....

--------------------------------------------------------------------------------

mijn bovenbuur lijkt wederom gelijk te krijgen.
2 weken terug op een dinsdag kregen m'n ex en ik knallende ruzie, waar de kleine en haar nieuwe liefde bij waren..
ben boos weggegaan, niet vergeten om mijn dochter uitgebreid te knuffen, natuurlijk. daarna gelijk buro jeugdzorg gebeld voor een afspraak voor bemiddeling. zo gebeurt, zij hoefde alleen een datum en tijd te bevestigen.
niet dus, een afspraak voor haar alleen! om haar verhaal te doen.
en ik me ertegen verdedigen, dus. want een afspraak om mijn verhaal vooraf te doen word niet gemaakt. eerst word er met de verzorgend ouder gesproken. het riekt naar onpartijdigheid! wat te doen? een afspraak op dezelfde tijd met een andere begeleider? of gewoon mijn advocaat eropaf sturen? voel me enorm belazerd.

de groenten.
_________________
ik die losbol, zij de keurige meid en die kleine in 't midden.

Naar boven


Rick



Geregistreerd op: 20-1-2006
Berichten: 40
Woonplaats: Zuid-Holland
Geplaatst: 20 Feb 2006 05:51 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ja Wat kan je doen weinig heb ik geleerd de macht van de Raad is bijna onbegrensd. Hun zogenaamde wijsheid wordt door bijna iedere rechter erkend. Ik wens je veel geluk toe en hoop echt voor je dat het soepel verloopt maar meestal, als die gasten zich eenmaal in je leven hebben vastgebeten is het bijna onmogelijk ze weer kwijt te raken.
_________________
Elke dag is er 1 om te strijden

Naar boven


Trotsepapa



Geregistreerd op: 13-2-2006
Berichten: 2
Woonplaats: Maarheeze
Geplaatst: 02 Mei 2006 08:56 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Haat voedt zich met haat. In een liefdevolle omgeving kan haat niet overleven!

Voedt de haat van anderen -hoe moeilijk ook!- niet met haat! Weer dat liefde uiteindelijk alles overwint! Blijf eerlijk en oprecht, wat er ook gebeurd en verlaag je niet tot het niveau van anderen... (hoe verleidelijk ook soms..)
Ik kan het weten en erover meepraten, want ik heb ook nog een lange weg te gaan met mijn ex. Alleen door mijn eerlijkheid en oprechtheid ben ik wel aan de "winnende"hand en begint bij mijn ex het ijs onder haar voeten te scheuren... Steeds meer mensen geloven in mijn oprechtheid, terwijl mijn ex steeds verder in isolement raakt. Of het nu vroeg is of laat en met of zonder Rvk, mijn kinderen komen uitzichelf en vanzelf wel weer naar mij toe. Vertrouwen
Wat je ex en "professionals"ook doen en zeggen om de kids weg te houden, vroeg of laat staan ze toch voor de deur. En dan moet JIJ helemaal klaar voor ze zijn en niet nogsteeds in woede, haat en verdriet zitten.. Jij moet laten zien, dat je de wijste en liefdevolste bent! En dat ze altijd een thuis hebben om terug te komen

Voor ALLE dwaze en wanhopige papa's die al zoveel ontrecht is aangedaan: JULLIE STAAN NIET ALLEEN!!! Er zijn steeds meer mensen die zich ons lot aantrekken! Hou vol en leef in vertrouwen!

Sterkte, Marcel!
_________________
ALLES KOMT GOED!!

Naar boven
Gesloten