Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
debeurs
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 mei 2012, 13:42

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door debeurs »

En vandaag was een prachtige dag met mijn zontje. Zie hem nu alleen op de woensdagen.. In de ochtend zijn we gaan zwemmen, in de middag ee stuk gaan fietsen. Normaal zit ik na zo een dag helemaal stuk en kapot omdat ik weer een week moet wachten.. nu hopen dat die rechter wat anders gaat beslissen. Ik heb iig nu wat perspectief.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door EDA »

Zwemmen met je kind is echt heerlijk!
Dat doe ( pardon, deed ) ik ook vaak.
Het betekende een heel hecht 1 op 1 contact.
Helemaal leuk is het om dan grenzen ( angsten ) te verleggen, door b.v. van een nog hoger ding af te springen en nog verder weg te gaan staan als je kind van de kant springt. Heerlijk om dat te stimuleren... Ja, het staat nog vers in mijn geheugen.

Maar debeurs, ga tussen de contacten door verder met je eigen leven. Volg de golfbeweging, go with the flow. Waar je niks kunt, kun je niks, waar wel, wel.
Mijn kind is me weer afgenomen en geen zicht op herstel. Maar ja, wie weet hoe de toekomst verlopen zal. Ik heb genoeg te doen, hoef niet stil te zitten en daaar aandacht aan geven en besteden is goed besteed.
Wellicht kun jij ook, net als anderen, de tijd tussen de contacten op een goede manier benutten. Dat is regelrecht voor jezelf goed.
debeurs
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 mei 2012, 13:42

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door debeurs »

Bizar...

Ondanks uitgebreid verweer mag zoon n u alleen de woensdag bij mij en overnachten diezelfde woensdag waarna ik hem donderdag naar KDV mag brengen. Niets over een uitgebreidere omgang..

Ex loog en bedroog en had een betoog vol leugens en onzin, tot aan het feit dat ik onverantwoord zou autorijden. In 15 jaar tijd heb ik welgeteld 3 snelheidsboetes en verder niets. Daarnaast zegt ze datik een bloempot naar heb heb gegooid, dat is een pertinente leugen, dit is absoluut niet waar! Ik begrijp geen snars van de rechtsgang. Rechter gaf nog aan dat het voor ex heel moeilijk zou zijn als ze zoontje de woensdagnachten af moet staan maar dat ze daar wel aan moet wennen omdat ze ook heeft verklaard dat ik een uitstekende vader ben. Dat ik mijn zoon dus 7 dagen nooit 1 nachtje heb gehad maakt blijkbaar niet uit, alles draait om de zielige moeder die keiharde leugens verkondigt.

We gaan nu mediationtraject in maar ex wil daar alleen over financiele zaken praten. ik hoop dat de mediation de lucht tussen ons zal klaren maar gelet op de bizarre verklaringen van ex zie ik daar op voorhand weinig kansen liggen tav omgang met zoontje..

Ik snap ier echt geen ene snars van. Op het ene moment ben je de allerliefste leukste vader die god ooit geschapen heeft, op het andere moment vindt een rechter een omgang van alleen eenwonsdag voorlopig wel voldoende. Sorry maar niet te filmen..

Nouja, in ieder geval blijft zoontje nu wel voorlopig de woensdagen bij me slapen.. ik moet dat maar als een lichtpuntje zien.

Maar nogmaals, ik snap het gewoon niet.. waar is die wet bevordering voortgezet ouderschap dan voor bedoeld als rechters toch anders besluiten. Werkelijk waanzin dit. Ik ben treurig en verdrietig.

mijn ex heeft me op geen enkel moment in de ogen durven kijken, ik weet wel waarom, dat is omdat ze zelf ook beseft dat ze leugen op leugen stapelt en me daarom niet onder ogen durft te komen.

20 april spraken we tijdens een etentje over de planning van een 2e kindje, dat daar nu het juiste moment voor was. Ik ben van de hemel in de hel beland..

Beschouw dit stuk tekst maar als even van mij afschrijven...
debeurs
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 mei 2012, 13:42

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door debeurs »

Dit was overigens de voorlopige voorziening echtscheiding. Kan het zijn dat er uiteindelijk door een rechter een veel betere omgangsregeling wordt voorgesteld of is hetgeen in de vovo wordt gesteld een goede indicatie van hoe een definitieve omgangregeling eruit gaat zien?

Er even vanuit gaande dus dat mediation verder niets op gaat leveren qua omgang...
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door The Driver »

Ga er maar vanuit dat bij de definitieve echtscheiding de omgangsregeling hetzelfde blijft.
Tenzij er natuurlijk iets veranderd ten goede of ten slechte voor de een of voor de ander. De ene rechter wil de andere rechter van dezelfde rechtbank niet graag overrulen. Zorg dat je een soort dagboek bijhoudt van alle bezoeken, zodat ze je nooit ergens mee kunnen vangen.
debeurs
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 mei 2012, 13:42

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door debeurs »

waar hebben we de ''wet bevordering voortgezet ouderschap'' voor als een rechter die hele wet naast zich neerlegt en zich baseert op niet bewezen leugens van een moeder??

moeder creeert bewust een conflict en door dat veronderstelde conflict krijgt moeder nu zo'n beetje de volledige zorg. Het is echt te walgelijk voor woorden.
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door TrotsePa »

En dan is er daarnaast ook altijd nog het internationale kinderrechten verdrag:
http://www.kinderrechten.nl/images/13/194.pdf
debeurs
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 mei 2012, 13:42

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door debeurs »

Donderdag mediation gehad nadat we doorgestuurd zijn door de rechter bij de vovo.

Daar gaf ex aan dat ze aangifte heeft gedaan tegen mij ivm stelselmatige jarenlange mishandeling. Waar ze dat vandaan haalt, geen idee. Ben uiteraard ook erg benieuwd waar die aangifte dan ook overgaat.

Wat kan ik hier nu weer verwachten?

Ze wekt op deze manier de schijn dat er van alles mis zou zijn terwijl dit pertinent onjuist is.Ik heb het idee dat ze bewust een conflict creeert om haar doel te bereiken, zo min mogelijk omgang tussen mij en mijn zoontje. De rechter? Ik heb het gevoel dat die nu ''het zeker voor het onzekere neemt''. Ik heb geen idee meer wat ik moet doen tegen de leugens. SDOmmige zaken kan ik eenvoudig weerleggen en dat maakt haar overige verklaringen twijfelachtig.

Ze gaf aan dat politie haar heeft proberen te overtuigen geen aangifte te doen. Maar dat ze ''bewijzen'' heeft verzameld en alsnog aangifte heeft gedaan. Die aangifte deed ze een dag NA de zitting voorlopige voorziening, inmiddels alweer drie maanden nadat we uit elkaar zijn. Hoe moet je je nou tegen de leugens wapenen? Ik ben uiteraard heel benieuwd waar ze dan precies aangifte van heeft gedaan.. zelf politie bellen? Dit zit me allemaal zo enorm dwars.
debeurs
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 mei 2012, 13:42

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door debeurs »

Op 20 april spraken we nog over een tweede kindje, een maand daarvoor tijdens mijn verjaardag pakte ze eorm uit en zette me in het zonnetje omdat ik zo'n geweldige leuke vader was en ze zo blij was met onze relatie.

Ik snap er echt helemaal niets meer van.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door The Driver »

Niet druk over maken, je krijgt vanzelf een uitnodiging van de politie om jouw verhaal te komen doen, tot die tijd gebeurt er niets. Blijf tijdens het doen van jouw verhaal kalm en zelfverzekerd, sta er boven, vertel geen woord te veel, dan komt het helemaal goed.
Steek geen verhaal af over dingen die je niet kan bewijzen, gooi niet met modder naar je ex, vertel ook niets over borderline enz. enz. Vertel hooguit dat je diep medelijden met haar hebt.
debeurs
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 mei 2012, 13:42

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door debeurs »

Ja, dat was ook een beetje mijn insteek. Maar heeft deze aangifte geen invloed op de procedures bij de rechtbank echtscheiding en omgang?

Ze kan nu zeggen ''kijk ik heb aangifte gedaan''. Dat zal een rechter dan denk ik meenemen en dus het zekere voor onzekere kiezen. Zo'n rechter is ook niet te benijden. Die moet een weg vinden in de wirwar van leugens en uiteindelijk een keuze maken.. geef het die mensen maar te doen.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door Dwaze opa »

Hallo de beurs
Volgens mij krijg je van Driver een heel goed advies,vooral ''dat er boven proberen te staan'',daar draait het om.Het vraagt wel een beetje persoonlijkheid,maar het moet op te brengen zijn.Er blijft natuurlijk altijd een kans dat de politieambtenaar je gaat provoceren of je uit je tent lokken...daar zijn sommigen erg goed in..maar trap er niet in.
Als je ex zonodig haar gal moet spuwen is dat haar zaak...het is trouwens verbijsterend..ik maak het ook mee met mijn zoon,dat politie en O.M.op al die laster en vuilspuiterij ingaan,zonder enige vorm van bewijs of onderbouwing....en maar zeggen dat ze hun taken niet aankunnen...geen wonder als ze zich met veel van die onzin bezig houden.
Ontken gewoon alles,zelfs dingen die mogelijk wèl gebeurd zijn,ga er fluitend heen en kom er fluitend weer vandaan.
Je kunt ook wat minder service verlenen door niet gaan,maar dan loop je de kans met een arrestatieteam om 6 uur 's morgens van je bed te worden gelicht ...op zich een best spannende gebeurtenis en al helemaal als er niets aan de hand blijkt te zijn.
De keuze is aan jou...Succes in elk geval en sterkte geweest..
En oh...laat je niet imponeren door die uniformen...daaronder zijn ze net zo als jij en ik.
In het verleden heb ik wel eens gevolleybald tegen de heren agenten en deelden dezelfde kleedkamer....als je dan die spillebeentjes ziet blijft er van het stoere imago van oom agent niets over.
JCC
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 dec 2010, 09:46

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door JCC »

debeurs schreef:Op 20 april spraken we nog over een tweede kindje, een maand daarvoor tijdens mijn verjaardag pakte ze eorm uit en zette me in het zonnetje omdat ik zo'n geweldige leuke vader was en ze zo blij was met onze relatie.
Dit herken ik, bij ons ging het over een 3e die er gelukkig nooit is gekomen. Ik kreeg een handgeschreven kaart dat ze zo veel van me hield en dat ik een top vader was.

Een half jaar later, toen ze een nieuwe start met haar ware liefde wilde maken, werd ik belaagd door een advocaat op toevoeging. Eentje van bijzonder laag niveau die alles klakkeloos neerzette wat mevrouw voorschilderde. De "klachten" naar de rechtbank toe varieerden van doodsbedreigingen tot kinderstoelen met kind en al door de kamer gooien. Nu 2,5 jaar later is deze professional nog bezig met zichzelf te voorzien van inkomsten zonder ook maar 1 bewijs te kunnen overleggen.

Ze kijken maar lekker wat ze doen en ze spannen maar "rechtszaken" aan wat ze willen, het laat me totaal koud, maar daar is wel tijd voor nodig voor dat je zo kan/moet denken, bij jou is het nog te vers.

Koester de momenten met je zoontje, mijn dochter heeft zich min of meer eens verontschuldigd voor wat ze allemaal moest vertellen over mij. Ze sloot af met: ik ben niet vergeten dat je het vroeger altijd leuk maakte met ons door oa ook bijna wekelijks met ze te gaan zwemmen, ze vergeten het niet hoor.
debeurs
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 mei 2012, 13:42

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door debeurs »

En jawel hoor,
nu wil ze de mediation weer frustreren door uitstel aan te vragen zodat ze zich kan wenden tot financiele experts. uitstel volgende afspraak tot begin september. Dit had ik nu echt totaal niet verwacht (wel dus). Ze blijft omgang frustreren en nu ook het maken van afspraken over de financien. In de tussentijd zit ik met HELEMAAL NIETS bij mijn moeder. Wil mijn leven oppakken maar al mijn spullen staan nog in oude woning.

Wat een walgelijk gebeuren zeg, gadverdamme.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Huisverbod ingetrokken door gemeente (onder voorwaarden)

Bericht door Dwaze opa »

Misschien wordt het in jou geval tijd voor een flinke publiciteitsstunt...
Ga b.v. in je onderbroek bij haar op de stoep zitten en eis via een demonstratiebord in elk geval je spullen op...overleg het wel van te voren met één of andere lokale omroep of dagblad van een beetje betekenis,zodat de pers ''toevallig'' aanwezig is.Of probeer het eens bij de redactie van Geen Stijl,die houden wel van een sensationeel publiciteitsstuntje...
Ik denk niet dat je ex dat erg op prijs stelt,maar je geeft het kreng zo wel een flinke tik op de neus en mogelijk levert dat uiteindelijk een beetje meer respect op...
Uit elkaar gaan,de voogdij willen hebben is allemaal nog tot daaraantoe...maar zoals jij door die bitch behandeld wordt is ronduit schandalig.
Dan zal nooit een goede moeder zijn...eerder een soort heks als bij Hans en Grietje..
Toevallig ook één met borderline-achtige verschijnselen?
Gesloten