Jeugdzorg op GeenStijl

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door EDA »

Lekker knokken hè.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

Tsja...dar houdt Eda niet zo van hè....maar kijk eens in je eigen lichaam...één grote knokpartij tussen het afweersysteem en zijn belagers...mogelijk met miljoenen slachtoffers onder de virussen,bacterien enerzijds en de witte bloedlichaampjes anderzijds.
En dan de eigen strijd om behoud van de identiteit..tenminste voor zover aanwezig..de strijd tegen de als dan niet commerciele verleidingen...het houdt maar niet op...er komt nooit een eind aan...zonder strijd geen leven en geen leven zonder strijd.
Echt rust is er pas als de mens tussen de 6 plankjes ligt.
Alleen de wijze strijd niet,maar voor het zover is,moet er heel wat afgeknokt worden;nauwelijks in één leven te volbrengen.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments.
Weer raak bij Geen Stijl...ditmaal betreft het het handelen van Jeugdzorg Utrecht,waarbij sprake is van een klein ventje,gedood door de stiefvader en waar de directeur van jeugdzorg zich verschuilt achter zijn protocollen.
De bijdragen van onderstaande reaguurders geven m.i. een goed inzicht in het reilen en zeilen van betrokken instanties...waarschijnlijk ook ervaringsdeskundigen.
-''ettubrute'' 31/7;22.44 en 22.32 (aan het eind) en ''Bart Bart'' 31/7 00.02 en dan gaat het bij deze laatste om de aangehaalde link van''seven''.
Maar er zijn meer interessante bijdragen,zoals va de reaguurders ""Parel van het Zuiden'' en Reynaerdt''.
Mijn (valse?) bescheidenheid noopt mij om mijn eigen bijdragen op dit GS-forum niet te noemen.Ze vallen trouwens in het niet bij de genoemde!.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments.
Nu het hele verhaal over deze kidnap in een 15 minuten durende mini-documentaire,waarbij zowel de halfbroer en moeder in beeld en aan het woord komen.
Soms is het de laatste optie om de publiciteit te zoeken bij zoveel onrechtvaardigheid en kindermishandeling door een instantie die hoog van de toren blaast te handelen in het belang van het kind.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

Daar gaan we weer ...deze keer niet Geen Stijl,maar broertje Pownews
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... jarig.html
En voor de volledige informatie';
http://jeugdzorg-darkhorse.blogspot.nl/ ... -naar.html
Zijn jullie ook al op de hoogte van het feit dat de nieuwe opzet van de Centra voor Jeugd en Gezin als laagdrempelige instantie,een project waarvoor miljarden is uitgetrokken,compleet is mislukt,omdat bijna niemand er gebruik van maakt?
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

Voor de geinteresseerden in deze ruchtmakende zaak'.
http://jeugdzorg-darkhorse.blogspot.com ... ezier.html.
Lijkt er enig licht in de duisternis,gooit Jeugdzorg ,zo te zien om flauwekul-redenen, de zaak weer op slot.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

Deze keer niet op Geen Stijl,maar Darkhorse voor de verandering.
http://jeugdzorg-darkhorse.blogspot.com ... dzorg.html
Lees en huiver mee over de analyse van dezedeze huisarts met ballen...wel even iets anders dan die schijtlijster van een huisarts,die zich in een later stadium door Jeugdzorg liet intimideren;ook te zien ergens op het forum.
Bikkelharde analyse van de strategie en taktieken(smerige)waar de jeugdzorg-maffiosie zich van bedienen.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

Daar gaat ie weer...politie haalt voor de tweede keer deze kinderen uit hun huis en weg bij hun moeder....de halfbroer nemen ze ook maar gelijk mee..zodat moeder nu al haar drie kinderen kwijt is.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments.
Huiver ze...dit is allemaal mogelijk in het Nederland van 2012...en uiteraard in het ''belang van de kinderen''....
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

Daar gaat ie weer..een nieuwe aflevering van dit drama....de afleveringen volgen elkaar nu in een sneller tempo op..licht in het eind van de tunnel?...het zou mooi zijn.
De halfbroer heeft naar zijn zeggen twee dagen vast gezeten op het politiebureau in Tiel en mengt zich nu weer onder de reaguurders van GS...
Volgens hem was de aangifte tegen hem te gek voor woorden.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments
De reacties van reaguurder decadent/degeneraat kan ik u warm aanbevelen...nee ben ik zelf niet!....het zijn er maar een paar en zo ongeveer vanaf een uur of 12.
Ilja
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013, 23:44

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Ilja »

Beste mensen. Ik ben de oudere broer van de kinderen die nu nog steeds in de klauwen van jeugdzorg zitten.

Ik zag hier dat sommigen vragen zich af wat de kant van het verhaal van de vader van de kinderen is. De reden dat hij nooit met een tegen reactie kwam is omdat hij dan meteen door de mand zou vallen.

Daarnaast, OM is ( omdat zij eindelijk voldoende bewijs hebben ) een vervolging begonnen tegen de vader voor zware kindermishandeling. Wat al meer als voldoende zegt over hoe de vader met kinderen om ging.

Met dezelfde vader is jeugdzorg wel dikke vriendjes, want de vader is een brave ja knikker, en verdedigt jeugdzorg tot in de rechtszaal ( geen grap ).
Jeugdzorg negeert gewoon expres dat vader nu vervolgt wordt voor kindermishandeling en dwingt de kinderen omgang met de man te hebben, puur vanwege eigen belang ( want toegeven dat zij al die tijd gruwelijke fouten hebben gemaakt, dat zullen zij nooit doen, en dat zij gewaarschuwd waren betreft kindermishandeling verleden van de vader ).

Aangifte tegen mij gedaan door jeugdzorg is doorverwezen naar een prullenbak. Jeugdzorg heeft keihard lopen liegen over dat ik hun bedreigd had, zij hoopten dat een aanhouding mij bang zou maken en ik voortaan mijn mond zou houden. Dacht het niet.
Ilja
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013, 23:44

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Ilja »

Wat er nu verder gebeurd.

Nou dit zal waarschijnlijk iedereen boeien, Europese commissie in Brussel heeft geconstanteerd dat Jeugdzorg meerdere mensenrechten heeft geschonden in onze situatie, en er komt een hoorzitting in het Europese parlement in Brussel.

20 februari 2013 12:00

http://www.europarl.europa.eu/committee ... /home.html
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door EDA »

Art 8 EVRM wordt ook door rechters met voeten getreden hier in NL, Ilja..

( Art 8 EVRM = recht op familylife, recht op het kennen van beide ouders. )

Maar succes daar in Bruxelles.


Vermeldt nog even de petitie....
Ilja
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013, 23:44

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Ilja »

EDA schreef:Art 8 EVRM wordt ook door rechters met voeten getreden hier in NL, Ilja..

( Art 8 EVRM = recht op familylife, recht op het kennen van beide ouders. )

Maar succes daar in Bruxelles.


Vermeldt nog even de petitie....
Deze wet heeft onze advocaat inderdaad al een tijdje geleden genoemd.
Komt goed.
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Casper »

Ilja, hartelijk bedankt voor de update en erg fijn dat je hier je ervaringen deelt.

Ik wil alleen een kanttekening zetten:
Ilja: Daarnaast, OM is ( omdat zij eindelijk voldoende bewijs hebben ) een vervolging begonnen tegen de vader voor zware kindermishandeling. Wat al meer als voldoende zegt over hoe de vader met kinderen om ging.
Natuurlijk weet jij precies hoe dit allemaal zit en wat er allemaal gebeurd is, maar in het algemeen vind ik dat voorzichtigheid geboden is met dit soort conclusies. Talloze vaders op dit forum (en nog meer buiten dit forum) worden/zijn beschuldigd van mishandeling, sexueel misbruik etc etc, terwijl er niets aan de hand was en een haatdragende ex even een kunstje wilde flikken. Met andere woorden, alleen "beschuldigd worden van" zegt niet "meer dan voldoende" over hoe de vader met de kinderen omging. We hopen dat politie/justitie in alle gevallen (dus zowel dat er wel mishandeling plaatsvond als dat er geen mishandeling plaatsvond) haar werk goed en zorgvuldig zal doen.

Heel veel succes gewenst bij het herstellen van de omgang met je familie! We horen er graag over!
Ilja
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013, 23:44

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Ilja »

Ik ben niet de ex, ik ben de oudere broer van de kinderen, en heb die zogenaamde vader 10 jaar lang meegemaakt. Alles wat ik over hem gezegd heb, kan ik onderbouwen.
Plaats reactie