Bedankt!

Naar dit voorstel:Tot 2 jaar:
ieder weekend een dag, zaterdag of zondag in overleg van 11.00 uur tot ca. 17.30 uur.
Vanaf 2 jaar:
- ieder weekend een zaterdag of zondag van 10.00 uur tot 17.30 uur.
- eenmaal per maand een weekend van vrijdagmiddag 17.00 uur tot zondag 17.30 uur.
Vanaf 3 jaar:
hetzelfde als hierboven maar nu eenmaal per 3 weken een weekend
Vanaf 4 jaar:
hetzelfde als hierboven maar nu eenmaal per 2 weken een weekend
Vakanties vanaf 2 jaar:
de helft van de schoolvakanties in onderling overleg te regelen.
Ik vind het zelf vooral belangrijk haar in de eerste 2 jaar vaak te kunnen zien. Zodat ze een goede band met me kan opbouwen.Tot 2 jaar:
eenmaal per 2 weken een dag, zaterdag of zondag in overleg van 11.00 uur tot ca. 17.30 uur.
Vanaf 2 jaar:
- eenmaal per 2 weken een zaterdag of zondag van 10.00 uur tot 17.30 uur.
- eenmaal per maand een weekend van vrijdagmiddag 17.00 uur tot zondag 17.30 uur.
Vanaf 3 jaar:
hetzelfde als hierboven maar nu eenmaal per 3 weken een weekend
Vanaf 4 jaar:
eenmaal per 2 weken een weekend
Vakanties vanaf 2 jaar:
de helft van de schoolvakanties in onderling overleg te regelen.
Ten eerste is het erg fijn om te lezen dat mijn ex-partner dus naar mijn woning kwam om de boel eens te bekijken en niet omdat ze wilde dat ik mijn dochter zag.Geachte confrère,
Naar aanleiding van uw e-mails d.d. 25 oktober 2012 en 1 november 2012 kan ik u in bovengenoemde zaak
als volgt berichten.
Na uitgebreid overleg te hebben gehad met mijn cliënte ten deze, heeft zij besloten niet akkoord te gaan met het voorstel van uw cliënt, zoals omschreven in uw e-mail d.d. 25 oktober 2012.
Zoals ik reeds uitgebreid heb toegelicht in mijn brief d.d. 31 augustus 2012 acht mijn cliënte het in het belang van A dat de omgang tot haar 2e levensjaar bij mijn cliënte thuis plaats vindt. A is namelijk nog steeds zeer eenkennig en mijn cliënte gaat er vanuit dat uw cliënt ook niet zit te wachten op een continue schreeuwende baby.
Daarbij heb ik van mijn cliënte mogen begrijpen dat de woning van uw cliënt niet
geschikt is voor A om te verblijven. Uw cliënt beschikt niet over een (geschikte) slaapplaats voor A (zij moet immers een middagdutje doen), terwijl zijn woning voorts niet is afgestemd op de behoeftes van een klein baby’tje.
Ik had inderdaad vernomen mee te kunnen gaan naar het consultatiebureau maar heb daar helaas niet op tijd op kunnen reageren. Ik ben in deze periode erg ziek geweest ook op de dag dat er inderdaad omgang zou plaatsvinden. Ik heb haar gevraagd of ik deze kan verplaatsen. Dit kon alleen naar 2 weken later. Daar ben ik mee akkoord gegaan.Tevens heb ik van mijn cliënte moeten begrijpen dat uw cliënt mee zou gaan naar het consultatiebureau en deze afspraak niet heeft afgezegd. Ook de omgang die uw cliënt met A had, bestaande uit twee uur per week, verliep de laatste tijd erg slecht. Uw cliënt stelde bijvoorbeeld ziek te zijn en derhalve geen omgang te kunnen hebben met A, terwijl hij vervolgens wel naar een verjaardag gaat. Wanneer de omgang wel plaatsvond, vertrok uw cliënt al na A slechts een uurtje te hebben gezien. Mijn cliënte kan dan ook niet anders concluderen dan dat uw cliënt omgang wenst te hebben met A wanneer het hem uitkomt.
U zal zich kunnen voorstellen dat deze gang van zaken voor mijn cliënte onacceptabel is.
Ja en dit vind ik dus eigenlijk ronduit lachwekkend. Ten eerste heb ik mij negatief uitgelaten over religie in het algemeen op facebook. Ik geloof niet, en dat laat ik wel eens merken op facebook. Hieronder is een discussie ontstaan waaruit ik inderdaad ben bedreigd. Bedreiging is niet iets wat ik wil, en uit dit stukje lijkt het net of ik op zoek ben geweest naar bedreigingen. Daarbuiten is het totaal irrelevant alweer.Daar komt bij dat mijn cliënt tot haar spijt heeft vernomen dat uw cliënt zich publiekelijk middels social media uiterst negatief uitlaat over onder meer moslims. Mijn cliënte is overigens in het bezit van bewijs van deze gedane uitlatingen van uw cliënt. Daarbij heeft mijn cliënte begrepen dat uw cliënt door het doen van deze uitlatingen meermaals is bedreigd. Mijn cliënte acht het dan ook niet veilig dat A bij uw cliënt zal
verblijven.
Ik heb eigenlijk zelf de brief vol ongeloof gelezen.Mijn cliënte herhaalt op basis van al het voorgaande nogmaals het door haar gedane voorstel omtrent het treffen van een omgangsregeling tussen A en uw cliënt, zoals omschreven in mijn brief d.d. 31 augustus 2012. Mijn cliënte wenst hierbij te benadrukken dat zij niet meer open staat voor verdere onderhandelingen hieromtrent.
In het geval uw cliënt dit voorstel niet wenst te accepteren, ziet mijn cliënte een door u namens uw cliënt te entameren gerechtelijke procedure dan ook met vertrouwen tegemoet.
In afwachting van uw berichtgeving, verblijf ik,