Moeder gebruikt leugens tijdens procedure. Hoe om te gaan?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Michel
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 aug 2008, 17:10

Moeder gebruikt leugens tijdens procedure. Hoe om te gaan?

Bericht door Michel »

Mijn jongste zoon (13) geeft sinds vorig weekend (22-08-2008) aan bij mij te willen wonen, maar bij de voorlopige voorzieningen waren de kinderen aan mijn vrouw toegewezen. De echtscheiding is er nog niet door. Na gehoord te hebben dat mijn zoontje dit aangegeven heeft, beweert mijn ex dat ik haar bedreig, dat ik haar een woonadres ontzeg, wil een straatverbod. En dat alles terwijl ik op 08-08-2008 een open hart operatie heb ondergaan waarbij mijn borstbeen doormidden was gezaagd en mijn ribben nog steeds gekneusd zijn. Ik moet mij laten vervoeren door mijn oudste dochter, omdat ik zelf nog niet kan en mag rijden omdat het herstel van het borstbeen zes weken duurt. Telefonisch is zij niet bereikbaar, want ik heb haar nummer niet. Ze woont in een andere stad, dus ik kan daar niet eens heen zonder een ander te vragen mij te brengen. Tjdens mijn verblijf in het ziekenhuis heeft zij het voor elkaar gekregen om mijn rekening bij de postbank te blokkeren, waardoor ik zonder geld kwam te zitten. Iemand die dit heeft meegemaakt?Help!
Gesloten