Aangifte laster

Plaats hier alles wat u met wetgeving te maken heeft.
Dit kunnen onderwerpen over de huidige wetgeving zijn of voorstellen voor nieuwe.
Plaats reactie
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Aangifte laster

Bericht door EDA »

Mijn aangifte laster jegens ex wordt door de recherche daadwerkelijk ook in behandeling genomen en komt niet onderin een la ergens.

Een wonder, want mij werd wel te verstaan gegeven dat dit geen prioriteit heeft. Er bestaan wel ergere dingen, zoals AK47's en zo.

Toch is er een oplettende hulpofficier van Justitie die de handschoen in mijn geval wel heeft opgenomen en die mijn ex zal ontbieden aan het buro van Politie teneinde een verklaring te komen afleggen over haar herhaald handelen.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Aangifte laster

Bericht door EDA »

En dan zit er een hulpje van de OvJ die er een Sepot 21 van bakt, op voorwaarde een jaar braaf zijn.

Allemaal i.h.k.v. "doelmatigheid" danwel "BILLIJKHEID" ???? wat prevaleert boven strafrechtelijke vervolging, aldus de standaardbrief van het OM...

Ik heb ze alle bewijzen luid en duidelijk op schrift aangeleverd. Onomstotelijk vastgesteld.

Hoezo kluitje en riet?
geenidee
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jun 2014, 20:41

Re: Aangifte laster

Bericht door geenidee »

Fraai vooruitzicht voor het traject waar ik in terecht ga komen!

Hebben ze uiteindelijk niets gedaan?
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Aangifte laster

Bericht door The Driver »

Zeg maar eens tegen dat hulpje van de OvJ dat hij een boerenlul is en in de stront mag zakken.
Kijken of dat ook een sepot 21 wordt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Aangifte laster

Bericht door EDA »

geenidee schreef:Fraai vooruitzicht voor het traject waar ik in terecht ga komen!

Hebben ze uiteindelijk niets gedaan?
Een jaar braaf zijn.... Da's alles. Geen strafrechtelijke aanpak verder.
Want ja, ............. ze had het immers nog nooit eerder gedaan. En ja,..... want "wat helpt straffen, mijnheer?"....

Dus als ik dat hulpje OvJ een kopje kleiner maak, moet ik dan daarna ook maar een jaar braaf zijn? Ik heb dat immers ook nog nooit eerder gedaan......

En gedurende dat jaar mag ik elke misstap weer bewijzen.

Had al 2,5 jaar nodig om de aangifte te onderbouwen, schriftelijk. Heeft me de nodige gevechten met gerenommeerde advocatenkantoren gekost ( Zonder hulp, alleen gedaan ).

Dus heb ik nog de kracht om weer zo'n gevecht aan te gaan?

Nee, het helpt allemaal geen zak.
In ieder geval zijn er aanvullende feiten bij het verhoor aan het licht gekomen, die ik nog niet ens in mijn aangifte had vermeld ( want daar had ik geen bewijzen voor. Maar die heeft ze ook bekend...

Goed, het gaat er uiteindelijk om dat ze zich bewust wordt van wat ze feitelijk doet. Als dat slaagt, dan heeft het zin gehad.

We zien het wel.

Ik ga eerst maar eens goed voor mij zorgen. Daar heeft het besteden van energie meer kans van slagen. Dus dat is een beter doel.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Aangifte laster

Bericht door EDA »

The Driver schreef:Zeg maar eens tegen dat hulpje van de OvJ dat hij een boerenlul is en in de stront mag zakken.
Kijken of dat ook een sepot 21 wordt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wat denk je? Ik weet het van te voren wel, jij?

Och, er is al weer een ander traject opgestart.

Daar mag ze van mijn part door de mand vallen. Het alternatief is meewerken aan herstel van de band tussen mij en mijn kind. Beide scenario's zijn in mijn voordeel. Direct de band herstellen is te prefereren, die alternatieve weg, door de mand vallen, biedt ook perspectief, alleen duurt weer langer.
De kruik gaat net zo lang te water tot ie barst, is het niet?
We zullen zien...
De aanhouder wint. En eerlijkheid duurt het langst.

Heb wel het gevoel dat ik resultaat ga boeken. De eerste tekenen zijn er al.
Plaats reactie