VOTS

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen2102
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 117
Lid geworden op: 06 jun 2014, 07:01
Locatie: IJsselstein

VOTS

Bericht door Jeroen2102 »

Vanochtend het eerste gesprek gehad met BJZ inzake de VOTS van mijn 4 kanjers. Ik voelde wel dat ik mijn zorg kon uitten en hoefde de gezinsvoogd slechts 3x te corrigeren tijdens het gesprek zodat mijn woorden niet werden verdraaid. Wel is de Oscar voor beste actrice 2014 al toegekend, het is ook zo zwaar om voor 4 kinderen te zorgen nadat je zelf bent vreemdgegaan, een scheiding hebt gewenst en dan nu ondanks je nieuwe geliefde voor de 4 kinderen moet zorgen ??? Ik weet het goed gemaakt, ik stop met werken en ga voor de kinderen zorgen !!!!

soms he, heel soms word ik een beetje moe ervan
Gebruikersavatar
Jeroen2102
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 117
Lid geworden op: 06 jun 2014, 07:01
Locatie: IJsselstein

Re: VOTS

Bericht door Jeroen2102 »

Wat een k-weekend, vrijdag zit je bij BJZ en maak je afspraken, onder andere dat weekend van 26/27 juli er geen kinderen bij mij zullen verblijven. Krijg ik doodleuk 's avonds dat ze met 2 van de 4 kinderen heeft gesproken en dat die gerust willen komen, kortom als ik de afspraak laat nakomen ben ik weer de stomme papa die zijn kinderen niet wil zien.

Als ze gewoon vrijdag had gebeld en gezegd ik wil een weekend weg, kun jij 2 kinderen bij je hebben was er geen probleem, want dan had ik gezegd tuurlijk, dat doorgegeven aan BJZ, maar over de rug va de kinderen, ik ben zo boos het hele weekend al.

Maar wel een TOP weekend gehad met een van de zonen bij de open dag in de Kuip, helaas voor mij helemaal de verkeerde club, ik ga voor 5 op een rij, maar we (ja zelfs ik) hebben genoten !!!!!!!
Plaats reactie