Uitnodiging deelname interview aan alleenstaande vaders

Heeft u een onderwerp waarover u denkt dat hierover gediscussieerd kan worden, dan kan dit hier.
Plaats reactie
mbreeuwer
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2014, 16:38

Uitnodiging deelname interview aan alleenstaande vaders

Bericht door mbreeuwer »

Beste bezoeker,

Mijn naam is Marieke Breeuwer en sinds deze maand ben ik gestart met mijn afstudeeronderzoek dat zich uitsluitend richt op alleenstaand vaderschap in Nederland. Het onderzoek betreft alleenstaande vaders waarbij het kind/ de kinderen evenveel bij vader wonen als bij moeder, of meer bij vader wonen dan bij moeder.

Wanneer het gaat over alleenstaand ouderschap, ligt de nadruk voornamelijk nog op alleenstaande moeders. Gezien de klaarblijkelijk aandacht voor alleenstaande moeders en de nog ontbrekende aandacht voor alleenstaande vaders in Nederland zal uw aandeel van grote waarde zijn bij dit onderzoek. Via een interview van gemiddeld een uur, dat enkel door mij zal worden afgenomen, zullen we bespreken hoe u als alleenstaande ouder omgaat met de financiële situatie en bijvoorbeeld hoe u steun van uw omgeving en Nederlandse instanties ervaart. De resultaten uit de interviews zullen louter en alleen gebruikt worden als onderdeel van dit onderzoek en de interviews worden geanonimiseerd.

Bent u geïnteresseerd om deel te nemen aan een interview dan kunt u uw telefoonnummer mailen naar het volgende mailadres:
M.breeuwer@student.ru.nl

Ik zal dan met u contact opnemen om een afspraak in te plannen. Heeft u vooraf nog vragen dan kunt u gerust hiervoor contact met mij opnemen.

Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groeten,
Marieke Breeuwer
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Uitnodiging deelname interview aan alleenstaande vaders

Bericht door EDA »

Ik verwacht, Marieke, dat je hier voornamelijk ACHTERGESTELDE vaders zult ontmoeten....
mbreeuwer
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2014, 16:38

Re: Uitnodiging deelname interview aan alleenstaande vaders

Bericht door mbreeuwer »

Inmiddels heb ik een aantal interviews zowel telefonisch en via Skype afgenomen. Bent u geïnteresseerd om het gesprek telefonisch of via Skype te laten verlopen, dan kunt u tevens contact met mij opnemen via het bovenstaand mailadres.

Vriendelijke groeten,
Marieke Breeuwer
Plaats reactie