eenzijdig beslissen omgangsregeling

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

eenzijdig beslissen omgangsregeling

Bericht door sdwv »

henry1 Geplaatst: 13 Jun 2006 06:22 pm Onderwerp: eenzijdig beslissen omgangsregeling

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Ik heb een vraagje aan jullie , ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
Ik zit met het volgende probleem.
Ik ben nu bijna drie jaar gescheiden en sindsdien maakt mn ex me het leven goed zuur.
Ik hoor niks van haar hoe de kinderen het op school doen krijg geen informatie over ouderavonden e.d.
Ze laat loon beslag leggen door het LBIO (dat was in november vorig jaar)omdat ze zogenaamd de eerste 2 maand geen alimentatie heeft gekregen ik had alle bewijzen dat ik wel had betaald maar mevrouw sprak dat tegen en dus..... loonbeslag.
Nu heb ik de kinderen van mij de eerste drie weken van de zomervakantie ,vakantie besproken en nu krijg ik de kinderen "iets later"dan afgesproken en niet eerst overleggen , zij regelt alles achter mijn rug dus de vakantie maar proberen te verschuiven????
Ik heb er op gereageerd en kreeg als reactie van haar "Ik hoef je de kinderen helemaal niet mee te geven...."
Ik hoor ook achteraf dat mijn kinderen naar een dokter zijn geweest en doorverwezen naar een ziekenhuis.
Wie kan mij advies geven hoe ik of een andere instantie haar kan verplichten om mij de nodige informatie te geven.

Wie kan me helpen.........

Groetjes Henry


debbie Geplaatst: 14 Jun 2006 09:19 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
hallo Henry

We kennen het, de ex van mijn man doet het ook zo, en dan nog in veel ergere mate, we hebben al zoveel keer in de rechtbank te horen gekregen dat ze ons op de hoogte moet houden maar ze vertikt het gewoon, ze moeten info geven en je op de hoogte houden maar zoals wij het gehoord hebben kan ze dus eigenlijk doen en laten wat ze wil, want de ex van mijn vrouw houdt zich zelfs niet aan een uirspraak van het hoger gerechtshof, dus al met al, denk ik dat je kan dreigen met een kort geding en dan hopen dat ze daar van schrikt, misschien dat iemand nog een andere tip voor je heeft maar uit eigen ervaring merkten wij dat niets helpt en dat ze eigenlijk kan doen en laten wat ze wil.

Groetjes Debbie
Gesloten