Mevrouw Mooijman!

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Plaats reactie
pasa
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 sep 2011, 15:51

Mevrouw Mooijman!

Bericht door pasa »

Zoek mensen die ervaring hebben met Mevrouw Mooijman van de kinderbescherming.
Graag mij een mailtje sturen a.u.b. of hier reageren.
ZoetWitje
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2011, 09:31

verwijderd

Bericht door ZoetWitje »

verwijderd
Laatst gewijzigd door ZoetWitje op 13 apr 2012, 13:37, 2 keer totaal gewijzigd.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Mevrouw Mooijman!

Bericht door The Driver »

Toen ik nog een beetje naïef was, dacht ik, omdat er zoveel haatsites tegen de Bureau's Jeugdzorg en de RvdK zijn, dat ik het priveadres van mijn gezinsvoogd zo zou kunnen vinden.
Niet dus. Via internet ga je dat echt niet vinden. Ook geen Facebook, Hyves, Twitter. Ook via Google geen enkele hit, normaal vindt je iemand wel terug als hij/zij ook maar ergens lid van is, van welke vereniging dan ook. Gewoon noppes, nada. Prive zijn ze heel erg geïsoleerd, want tsja zeg nou zelf, wie wil er nou bevriend zijn met zulke kinderkidnappers. Daarom roepen ze op congressen en vergaderingen die ze zelf organiseren ook altijd over zichzelf af, dat ze zo fantastisch zijn en zulk goed werk verrichten.
Nietemin heb ik natuurlijk wel het prive-adres van mijn gezinsvoogd gevonden, maar goed fatsoen belemmert mij om er iets mee te doen, totdat natuurlijk een keer het licht uitgaat en deze jongen met een vrachtwagen zijn huiskamer binnen komt rijden.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Mevrouw Mooijman!

Bericht door NogEenPap »

Ik sluit me helemaal aan bij het laatste bericht.
Ik zoek nog meerdere betaalbare tweede hands hummers
Heb geen groot rijbewijs en wil het wel legaal houden onder het mom van oh sorry stuurfoutje maar dat doe ik anders nooit hoor :mrgreen:
pasa
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 sep 2011, 15:51

Re: Mevrouw Mooijman!

Bericht door pasa »

Bij mijn zitting in dec 2011 kwam ik vol goede moed omdat ik diverse opnames van mooijman had waaruit je duidelijk kon opmaken dat ze de boel telkens weer verdraaid.
Komt Mooijman gewoon niet opdagen ze is langdurig ziek en stuurt gewoon een vervanger.
De rechter wilt de opnames niet eens horen.
Conclusie gewoon hard genaaid door die Mooijman en aanhang.
Nu probeer ik haar al een tijd te bellen en daarmee te confronteren maar er word steeds gezegd dat ze nog ziek is.
Ik twijfel aan of ze echt ziek is daarom vraag ik jullie mocht je tot voor kort nog contact hebben gehad met mooijman laat het ff weten dan.
Of hopelijk heeft god haar werkelijk gestraft met een langdurige ziekte
ik denk wel dat ze die verdiend!
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Mevrouw Mooijman!

Bericht door The Driver »

Bureau's Jeugdzorg en de RvdK sturen in 99 % van de zittingen altijd een zittingsvertegenwoordiger. De gezinsvoogd en raadsonderzoeker laten slechts in zeer zeldzame gevallen hun ware gezicht zien. In zaken voor de kinderrechter zal nooit een video- of geluidsopname door de rechter geaccepteerd worden. De waarheid mag immers nooit tevoorschijn komen.
Wat men wel moet accepteren is een uitgewerkte transcriptie van een geluidsopname. Het is even wat werk, maar men moet het accepteren.

Ik had een zwart op wit bewijs ( E-mail ) dat de gezinsvoogd aantoonbaar in een verklaring tegen de kinderrechter zat te liegen ( hij zat er bij ) en daar wordt dan gewoon overheen gepraat en het was wel degelijk een cruciale verklaring in de rechtszaak.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: Mevrouw Mooijman!

Bericht door NogEenPap »

@The Driver

Belangrijke opmerking die je maakt.
Ik stuur je een pb.
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Mevrouw Mooijman!

Bericht door The Driver »

@ Pasa

Ook die rechter had je gewoon aan kunnen pakken, op het moment dat de rechter zegt, die opname's wil ik niet horen of die accepteer ik niet, dan deel je hem en de griffier mede, dat je hem wraakt, omdat hij belangrijke aanwijzingen niet wilt accepteren.
ZoetWitje
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2011, 09:31

Re: Mevrouw Mooijman!

Bericht door ZoetWitje »

Lange procedure tegen RvK en de niet integere mevrouw Mooiman gevoerd.
Klacht is uiteindelijk gehonoreerd met als uitspraak " de RvK dient zelfstandig onderzoek te doen!", hetgeen Mooiman dus niet deed en waarmee ze vaders met fictieve laster ernstig dupeert. Ze zou nooit meer haar werk uit moeten oefenen!!!

Als vervolg op dit relaas is er e.e.a. weer terug gewezen aan Jeugdzorg die weer met leugens en bedrog een advies opgesteld hebben om mijn omgangsrecht voor al mijn kinderen te ontnemen (feitelijk ligt er niets notabene). Je raad het al Jeugdzorg niet aanspreekbaar over dit advies, voogd Kraaijenstein van Jeugdzorg Zoetermeer zogenaamd overspannen.

En achter mijn rug is er door teamleider Henk Drost van de RvK zonder onderzoek mij het contact met mijn kinderen met een vonnis ontnomen. Erger dan Mooiman is Henk Drost van de RvK: hij leest geen dossiers, doet geen onderzoek en erkent de mensenrechten van vaders niet.
Plaats reactie