HELP "tweede valse aangifte tegen mij"

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Metje1965
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 mei 2012, 12:13
Locatie: somewhere Pays Bass

HELP "tweede valse aangifte tegen mij"

Bericht door Metje1965 »

Vandaag te horen gekregen dat er wedrom een aangifte tegen mij ligt van (H)Exje ik zou haar per brief bedreigd hebben in de envelope was zelfs een kogel bijgevoegd. Heb bij de eerste aangifte al geprobeerd aangifte te doen van valse aangifte tegen mij? Volgens de agente kon alleen de officier van Justitie dit doen en niet ik? Weet iemand of dit klopt, want begint nu wel heel erg de spuigaten uit te lopen. Naast de stalking komt nu dit erbij kijken.
Vader van 2, jongens
Parcival
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 109
Lid geworden op: 23 aug 2012, 12:32

Bericht door Parcival »

Bericht verwijderd door gebruiker
Laatst gewijzigd door Parcival op 15 apr 2013, 18:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: HELP "tweede valse aangifte tegen mij"

Bericht door Dwaze opa »

Dan heeft je ex bij politiebureau bewijsstukken als een door jou geschreven dreigbrief inclusief kogel afgeleverd.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de politie dit van je ex serieus neemt.
Metje1965
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 mei 2012, 12:13
Locatie: somewhere Pays Bass

Re: HELP "tweede valse aangifte tegen mij"

Bericht door Metje1965 »

Ja ik ook niet, maar snap niets meer van dit systeem. Het zal wel aan ons liggen wij worden gek en niet de wereld om ons heen.
Vader van 2, jongens
MeoAuxilio
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 72
Lid geworden op: 15 okt 2012, 15:35

Re: HELP "tweede valse aangifte tegen mij"

Bericht door MeoAuxilio »

Feitelijk kan je geen aangifte doen tegen een valse aangifte.

Misschien is het zelfs zo dat er aangifte is gedaan met een vermoeden dat u de dader zou kunnen zijn. Dit is geen valse aangifte !
De politie dient uit te zoeken of u zich schuldig zou hebben gemaakt aan het delict.

Indien u meent dat er sprake is van smaad of dat u goede naam is aangetast kunt u daar wel aangifte van doen. De politie is ten alle tijde verplicht uw aangifte op te nemen ook al willen ze dat veelal niet.
Van belang is wat de aangifte inhoudt die jegens u is ingediend u kunt dit aan de politie vragen. U bent niet verplicht de politie te antwoorden op enigerlei vraag
sterker soms is het raadzamer eerst op papier te krijgen wat de aangifte inhoudt waarbij u naar voren kan brengen dat u aan de hand van die gegevens u zult beraden of u zich wilt laten bijstaan door een juridisch adviseur.

Meo Auxilio
www.meoauxilio.nl
Metje1965
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 mei 2012, 12:13
Locatie: somewhere Pays Bass

Re: HELP "tweede valse aangifte tegen mij"

Bericht door Metje1965 »

Ik heb de zorg melding naar JZ gehad van de voogd daar staan duidelijk de naam van mijn ex in en in de uitnodiging van de politie. Nou ja uitnodiging? Staat duidelijk dat als ik niet verschijn ik er rekening mee moet houden dat ik gearresteerd wordt. Beetje raar in deze is een zorgmelding naar JZ voor een kind welke meerderjarig is??? Maar deze zorg melding laat niet veel twijfel over. Sterke in deze is dat mijn zoon zegt, mama had kogels in huis en heeft gezegd deze tegen jou te gaan gebruiken. Laat toch weinig twijfel staan vindt je niet.

Welke nu dus schijnbaar is gebeurd. In het gesprek met de voogd heb ik wel aangegeven dat het volgende is wat ik verwacht dat er beweerd wordt dat ik mijn dochter seksueel misbruikt heb. Nu op het moment dat de voogden de zaak terug gaan geven aan de rechter, want zegen ze de kinderen zijn veilig bij jullie, dus gaan we liever kinderen helpen welke het erger nodig hebben. Wat op zich wel een compliment is, maar das mijn eigen bescheiden mening.
Vader van 2, jongens
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: HELP "tweede valse aangifte tegen mij"

Bericht door Dwaze opa »

Als dat nieuws van je zoon dat mama kogels in huis heeft en dat ze gezegd heeft dat tegen jou te gebruiken nou eens bij de politie terecht kon komen....ik neem aan dat het in huis hebben van kogels ook valt onder verboden wapenbezit...
Als ze kogels in huis heeft,heeft ze waarschijnlijk ook zo'n apparaatje in huis waar je die kogels in kunt doen en waarmee je nogal wat schade aan kunt richten..

Overigens geloof ik geen zier van haar kogelverhaal.
Metje1965
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 mei 2012, 12:13
Locatie: somewhere Pays Bass

Re: HELP "tweede valse aangifte tegen mij"

Bericht door Metje1965 »

Gesprek ondertussen geweest iemand ooit een kogel brief gezien van 13 gram. Ik had haar als
Laatste waarschuwing een aangetekende brief gestuurd d de zogenaamde anti stalkers brief. Bestaand uit twee A4 tjes en een envelop. A4tje weegt gemiddeld 5, 5 gram envelope 4 gram saperdeflap zit ik al over de 13 gram. De agent vond dit ook raar want op de sticker op de envelope stond ook nog een x het gewicht. We hebben samen hartelijk gelachen. Dus het geheel ligt nu weer bij de officier van justitie. Afwachten wat nu weer volgt.
Vader van 2, jongens
Metje1965
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 mei 2012, 12:13
Locatie: somewhere Pays Bass

Re: HELP "tweede valse aangifte tegen mij"

Bericht door Metje1965 »

Dat wachten op uitslag duurt wel lang, moet toch niet zo moeilijk zijn om te zien dat het geheel een verzinsel van ex is. Beging toch een beetje angst te krijgen of dit wel goed afloopt. Straks heb ik weer een VOG nodig is het klaar, dag baan. Aan de andere kant voor haar dag alimentatie.
Vader van 2, jongens
Plaats reactie