hoger beroep deels afgewezen

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
manfredegbers
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2006, 11:23

hoger beroep deels afgewezen

Bericht door manfredegbers »

Ik heb in kader van een "schuld"aan alimentatie een zitting aangevraagd voor een nieuw berekend bedrag. Ik moet nu maandeijks 300 euro per maand betalen voor 1 kind. 3 jaar geleden was dat geen probleem echter heb ik nu een andere baan waardoor ik niet meer weet hoe ik moet betalen.
Mij werd verweten dat ik onverantwoord bezig was geweest en daardoor onslag heb gekregen. Omdat ik op staande voet ontslagen werd, 2 weken na de uitspraak, heb ik getracht om het bedrag omlaag te krijgen. Dat is tot op heden niet gelukt. Ook in hoger beroep heb ik het bedrag niet geheel naar beneden kunnen krijgen. Wat nu, ik kan geen kant meer op. Ik zie mijn kleine nu al 8 maand niet meer en moet nu over de 3000 euro gaan betalen. Om moedeloos van te worden. Kijk ik wil best betalen, en dat ik niets over hou vindt ik niet erg maar dat ik hierdoor helemaal niets meer kan vindt ik on te recht. Weet iemand nog iets om mij te helpen.
Ik ben echt ten einde raad.
groeten Manfred Egbers
Gesloten