omgangsregeling?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

omgangsregeling?

Bericht door sdwv »

maantje Geplaatst: 03 Mei 2006 11:07 am Onderwerp: omgangsregeling?

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,Ik ben een gescheiden moeder van 2 kinderen en heb nu een nieuwe relatie die zelf ook een kleine heeft.
Mijn kinderen gaan om de 2 weken naar hun vader ondanks hij geen omgangregeling heeft of gezag,in het belang van de kinderen heb ik ze gewoon naar de vader toe gedaan.
Maar de omgangregeling van mijn viend die wel via de rechter is uitgesproken loopt niet zoals het moet.
Zijn ex vind als hij de vakantie's de kleine wil dat hij dan bij zijn werk maar vrij moet nemen dat eis ze dus gewoon.
Nu is mijn vraag, in hoevere weet iemand hoe, of kunnen wij de omgangsregeling wijzigen zodat zijn kleine evt overdag bij mij is.
Ik heb van alles al gelezen en ben een beetje op de hoogte hoe het gaat met stiefouders maar het gaat meestal dan over de vrouw die hertrouwd maar niet over een vader die hertrouwd en wat daar de rechten en plichten daarvan zijn.Wie heeft er in de zelfde situatie gezeten of zit en kan me daar iets van vertellen of e.v.t. een website van geven waar info op staat?

maantje.
Gesloten