AMK

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sjaak
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 155
Lid geworden op: 14 aug 2006, 10:18

AMK

Bericht door Sjaak »

Ik kreeg laatst een brief van de RVDK dat het AMK een onzerzoek gaat verichten naar de verzorging van mijn kids. Nu zegt mijn ex dat dit al is terug gedraaid. Ik zet mijn vraagtekens! Het is dus niet een onderzoek naar mij, maar naar haar. iemand een mening hierover, ervaringen?

Groeten vader van 3 kids
ingrid1965
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 mar 2007, 16:11

Bericht door ingrid1965 »

Als dit onderzoek terug gedraait zou zijn krijgt u er ook bericht van niet alleen uw ex.
Gebruikersavatar
Sjaak
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 155
Lid geworden op: 14 aug 2006, 10:18

Bericht door Sjaak »

Ik heb het gesprek inmiddels gehad. Weet niet wat ik van moet denken. Ze maken je ongerust, maar mogen niets vertellen en ondertussen moet jij je oren maar open houden en maatregelen treffen als dit nodig is. Makkelijk als je niet eens weet waar het over gaat!
ingrid1965
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 mar 2007, 16:11

Bericht door ingrid1965 »

Je heb het recht om te weten waar het over gaat
Gebruikersavatar
Sjaak
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 155
Lid geworden op: 14 aug 2006, 10:18

Bericht door Sjaak »

Nee want het onderzoek is in eerste instantie naar haar kind dat niet van mij is.
ingrid1965
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 mar 2007, 16:11

Bericht door ingrid1965 »

Tja dan pies je inderdaad naast de pot.Maar zelfs al zou een man de biologische vader zijn dan wordt je nog voor niet vol aangezien hoor door het amk.Hier zit zo'n man{mijn man dus} die door zijn rechten via de advocaat op te eisen in zijn gelijk is gesteld om dat het om zijn biologische en erkende kind gaat.Maar anders zou het amk en al die klote instantie's ook hem nergens van op de hoogte houden.Tja ik als gescheiden vrouw zie nu ook de keer zijde van het verhaal.
Maar mijn ex ntresserd het geen hol wat er met zijn kinderen gebeurt dus die mazzel heb ik de laatste jaren :roll:
Gesloten