Jeugdzorg op GeenStijl

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

Hallo Ilja

Welkom op deze site van de Dwaze vaders...ook al ben je dan niet de vader van Nick en Anna,maar de oudere halfbroer,neem ik aan dat je in het gezin met jou,je moeder en je halfbroertje en halfzusje dat toch wel zo'n beetje de vaderrol hebt gespeeld....in die zin zit je aardig in hetzelfde bootje als menig dwaze vader hier.

Nu wat je zaak betreft...is het je nog steeds niet toegestaan Nick en Anna te bezoeken?Is dat niet op één of andere manier toch af te dwingen?
Hoe vaak mag je moeder de kinderen bezoeken en zit daar altijd een begeleider bij?

Bij mijn weten zitten de kinderen nu in een tehuis van het leger des Heils...hoe zijn de ervaringen daarmee?

Als je mogelijk in het belang van de kinderen de gevraagde informatie als gevoelig en nadelig beschouwt voor de kinderen,kun je de informatie beter achterwege laten(mogelijk leest BJZ mee en nemen ze wraak op de kinderen) en mogelijk in een Persoonlijk Bericht geven..

Ik...en ik denk veel meer mensen..zien jou geval als één van de meest schrijnendste en misdadige optredens van Jeugdzorg en vooral wat de publiciteit betreft erg bedreigend voor BJZ,maar ook voor de rechterlijke macht,die dit allemaal hebben toegestaan.

Dat het nu naar Europees niveau is getild lijkt me een goede zaak.

Sterkte in de strijd tegen boeman Jeugdzorg gewenst.
Ilja
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013, 23:44

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Ilja »

Ik mag inderdaad nog steeds niet mijn broertje en zusje zien.

Dit heeft jeugdzorg als reden aangegeven ( blijkbaar heeft jeugdzorg heel wat te verbergen ):

**Op uw vraag over het contact tussen uw zoon Ilja en de kinderen willen wij u graag het volgende laten weten:
BJZ stemt op dit moment niet in met dit contact. De reden hiervoor is dat wij de angst hebben dat Ilja niet in staat is om
de privacy van de kinderen te waarborgen. Hiermee doelen wij op de publicaties van gesprekken/brieven, in de media.
BJZ heeft onvoldoende vertrouwen dat Ilja telefoongesprekken tussen hem en de kinderen níet op zal nemen en níet zal publiceren
** :shock:

Bureau jeugdzorg Tiel kon de druk niet langer aan en dumpte het dossier bij Leger des Heils te Zutphen. Alleen hier overspeelde jeugdzorg zichzelf, want zij hebben dat achter de rug van de rechter gedaan, en daar loopt nu een rechtszaak over.

Kinderen verblijven op een leefgroep van Entrea ( waar zij al vanaf het begin zijn geplaatst ), en waar op bevel van jeugdzorg kinderen verboden wordt met elkaar in hun moedertaal te communiceren ( Russisch ) ( grof schending van mensenrechten ).

Gezinsvoogden van leger des heils weten voor geen meten wat zij eigenlijk met deze zaak aan moeten, maar kinderen naar huis brengen ho maar,
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

Het is dus duidelijk een prestigezaak van BJZ,kennelijk overgenomen door het Leger des (On)hiels...kennelijk de ''Special Forces'' bij jeugdzorg,die door jeugdzorg over de rug van de kinderen met jou wordt uit gevochten...

Het gebruikelijke kul-argument van de ''privacy'' van de kinderen is dus de stok waarmee je ze jou slaan...de kinderen interesseert die privacy geen lor...en ze willen niets liever dan hun nabije familie zien...
Wat die smeerberen hier doen is niets anders dan de kinderen onthechten of vervreemden van de familie waar ze het meest om geven....jereinste psychische kindermishandeling in naam van de staat der Nederlanden en de Koningin.

Dat de gezinsvoogden ook al niet meer weten hoe ze er mee aan moeten geeft aan hoe groot de bestuurlijke en beleidschaos bij Jeiugdzorg is.

Jeugdzorg wil maar één ding en dat is dat jij elke vorm van publiciteit moet staken,doe je dat niet dan blijven ze de kinderen gijzelen.Het is al een godswonder dat moeders de kinderen nog mag bezoeken...
Het lijkt steeds meer op crimineel gedrag van die organisaties;Jeugdzorg Nederland komt steeds meer op één lijn met Marc Dutroux.
Ilja
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013, 23:44

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Ilja »

Jeugdzorg staat strafrechtelijke vervolging te wachten betreft onze zaak, sinds er al meerdere keiharde bewijzen zijn van Fraude, valsheid in geschrifte. OM kan niet meer om deze zaak heen.
( het lukte mij tegen jeugdzorg aangifte te doen ).

En met Brussel zal jeugdzorg ook grote problemen krijgen, want tot zwaar ongenoegen van jeugdzorg kunnen wij bewijzen dat kinderen op volstrekt illegale wijze uit huis zijn gehaald, puur omdat jeugdzorg even wilde laten zien hoe machtig zij zijn.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door EDA »

Het antwoord op macht(smisbruik) is niet meer (on)macht, maar kracht.

Merk op dat je, ondanks dat je je broer en zus niet ziet, je nog niet volkomen knettergek geworden bent.
Daar is kracht voor nodig en die is groeiende dus.
Je bent zelf nu bezig om krachtiger te worden.
Dat mag best gewaardeerd worden.
Ilja
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013, 23:44

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Ilja »

Knettergek wordt ik niet, steeds kwader wel, die kwaadheid gebruik ik om jeugdzorg nog meer spreekwoordelijke klappen toe te brengen. En ik stop niet voordat mijn broertje en zusje veilig thuis bij mijn moeder zijn.
Ilja
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013, 23:44

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Ilja »

De nieuwste artikel op Geenstijl. Ik had jeugdzorg een massale internationale schandaal beloofd, en die zullen zij ook krijgen.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... vreze.html
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

Hallo Ilja

Van mij alle succes van de wereld gewenst voor je morgen bij de hoorzitting van het Europarlement;hopelijk gaat het gepaard met opnieuw flink wat publiciteit,waarmee jou zaak en ook die van anderen gediend zijn..
Jeugdzorg is een harde noot om te kraken,maar niet onbreekbaar...of eigenlijk onkraakbaar..
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Dwaze opa »

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments...
Dit is de weergave van de hoorzitting van Ilja in het Europese parlement.(inclusief links naar o.a. Nu.nl)
Ilja
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 feb 2013, 23:44

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door Ilja »

In december ( 2012 ) heeft het semi staatsbedrijf ( Bureau jeugdzorg Gelderland ) de complete zaak uitbesteed aan Leger des Heils Jeugdzorg te Zutphen, omdat zij de druk van de pers niet meer aankonden.

Leger des heils beulen zijn nog een stuk erger dan Bureau jeugdzorg gevallen, en gedragen zich als NAZI kampbewaarders.

Ik roep iedereen op, GEEN ENKELE DONATIE aan Leger des heils te schenken, de hoofdtaak van dat bedrijf in Nederland is net als van BJZ om massaal kinderen te roven.
avb1982
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2013, 21:23

Re: Jeugdzorg op GeenStijl

Bericht door avb1982 »

Knap hoe je blijft vechten voor je broer en zus! Sterkte!
Plaats reactie