hopelijk komt er na 7 maanden duidelijkheid

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
manfredegbers
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2006, 11:23

hopelijk komt er na 7 maanden duidelijkheid

Bericht door manfredegbers »

Dag allemaal,
Het is binnenkort 7 maand geleden dat ik mijn mannke voor het laatst heb gezien. Een poging tot een goede manier van communiceren is tot op heden niet gelukt. Iets wat ik jammer vind maar daar nu niets aan kan doen.
Ik heb vorige week weer een brief over mijn manneke gehad. Eesrt kreeg ik te horen van mijn advocaat: moeder geeft aan geen bericht is goed bericht. Daar was ik het niet mee eens. Hem aangegeven da ik recht heb om te weten hoe het gaat, hoe hij zich ontwikkeld. Het is haar plicht, niet meer dan dat. En zo kreeg ik, toch nog wat onverwacht, een mooie brief met goede berichten over hem. Hij is sinds een paar dagen zinderlijk en fiets op een grote fiets met zij-wieltjes :D.
Ook verteld hij steeds meer verhalen en doet aan rollenspellen. Ik ben, op afstand, de trotse pappa van de wereld. Aan de andere kant besef ik me steeds meer wat ik allemaal al gemist heb en vraag me soms af hoe ik dat ooit inhaal. En speelt hij in die rollenspellen ook een pappa?

Vorige week kreeg ik bericht dat de zitting vervroegd i, dat op mijn verzoek om te zorgen dat wij beiden, mijn ex en ik, duidelijkheid krijgen voor zijn verjaardag en vaderdag.
Het is ons beiden niet gelukt om er samen uit te komen, en dat duurt al meer dan 2,5 jaar. Nu moet de rechter maar beslissen. Nog een paar dagen en dan horen jullie meer.
Ik heb grootste vertrouwen in een goede afloop.

Tot een volgend keer maar weer.

groeten me "blijf rustig en wachten op de dag dat.....
genaaid
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2007, 09:21

Bericht door genaaid »

Hoe kan het toch dat je je kind al 7 maanden niet heb gezien? Heeft de rechter dat bepaald? Zoja, op grond waarvan?

Het is toch niet normaal dat je je kind zolang niet ziet.
ingrid1965
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 mar 2007, 16:11

Bericht door ingrid1965 »

genaaid schreef:Hoe kan het toch dat je je kind al 7 maanden niet heb gezien? Heeft de rechter dat bepaald? Zoja, op grond waarvan?

Het is toch niet normaal dat je je kind zolang niet ziet.
Hier dan even een mama cq stiefmama die hier op reageerd.
Mijn man genaaid heeft vanaf 2002 tot eind 2005 zijn dochtertje niet gezien :(
Tot biomoe in de financieele problemen kwam.Madam woonden namelijk al jaren samen{op een of andere stomme fiets had de sociale dienst dit niet door :shock: }en kreeg dus met haar toenmalige vent 2 maal een sociale dienst uitkering ze hebben daar zeer luxe van geleeft.Tot ze toch maar eens officieel gingen samen wonen en dus van 1 uitkering niet meer rond konden komen en toen dacht biomoe he er is nog een biopapa ergens dus die gaan we maar eens smsen met de vraag of hij zijn dochtertje wilden zien :?

De reden dat mijn man zijn dochtertje al die jaren niet gezien heeft is dat biomoe vele keren verhuist is en zij het niet nodig vondt om haar ex hier van op de hoogte te stellen.
En omdat me man dus steeds achter de feiten aanliep van veel later pas metzijn werkgever achter een adres komen en er heen gaan en dan weer voor een leeg huis staan is emotioneel en lichaamlijk erg slopend.En omdat madam dus keer op keer verhuisden en dus me man niet op de hoogte hier van heeft gehouden heeft madam het voor elkaar gekregen om me man uit de ouderlijke macht te krijgen met het verhaal bij de rechter dat me man geen intresse in zijn kind toonden en niet met de opvoeding bemoeiden.Tja daar heeft hij dan ook de tijd voor gekregn NOT DUS om zijn kind te verzorgen.Als hij overigens geen intresse in zijn kind had gehad was hij A niet continu gaan zoeken B was hij niet op de zelfde avond naar zij dochter toe gescheurt.........Toch???
Gebruikersavatar
manfredegbers
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2006, 11:23

Bericht door manfredegbers »

Gesloten