Bezoekregeling voor expat

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Reinaart
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 dec 2012, 12:08

Bezoekregeling voor expat

Bericht door Reinaart »

Sinds twee jaar werk ik in het buitenland en kom elke 4/5 weken een week in Nederland. T/m de kerst was ik 'gewoon' thuis, nu kom ik nog wel naar Nederland maar zal niet meer thuis slapen omdat de echstscheiding in volle gang is. Sinds oktober liggen mijn vrouw en ik in scheiding, dochter 14 en zoon 12.
Heeft iemand ervaring met ouderschapsplan/bezoekregeling/etc in vergelijkbare gevallen? Zou graag wat ideeen opdoen. Ik heb geen eigen huis in Nederland. Ik verblijf bij familie of vrienden als ik in Nederland ben.
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Bezoekregeling voor expat

Bericht door Casper »

Ook een omgangsregeling zoals jij die voorstelt kan goed werken. Kinderen kunnen ook af en toe naar jou toe komen als dat niet te lastig is, ze zijn daar oud genoeg voor.
Reinaart
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 dec 2012, 12:08

Re: Bezoekregeling voor expat

Bericht door Reinaart »

Bedankt voor je reactie Casper.

Welke regeling bedoel?

Wat ik schreef is de situatie toen we nog op 'speaking terms' waren. Nu kan (wil) ik niet meer thuis slapen. Ik zal bij vrienden en familie verbljven als ik in Nederland ben - zo'n 10 keer per jaar een week/weekend. Heeft iemand daar ervaring mee?
Plaats reactie