poging mislukt

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
manfredegbers
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2006, 11:23

poging mislukt

Bericht door manfredegbers »

Helaas moet ik jullie mededelen dat de poging tot het verkrijgen van hulp bij het Riagg is mislukt. Zij durven de stap niet te nemen aangaand onze "hulpvraag". Men is bang dat het juridische deel, wat nog niet is afgerond, elkaar bijt.
Het was de bedoeling om ons te helpen op comminucatief vlak te helpen zodat er weer wat meer vertrouwen is.
Vanwege het wantrouwen van mijn ex zie ik nu al bijna 6 maanden mijn kleine niet.
Met de kleine zou het nu goed gaan nu er al die tijd geen omgang is. Even voor jullie, het manneke is bijna 3 en volgens zijn moeder geeft hij in de auto aan niet naar pappa te willen wanneer ze in de buurt van mijn woonplaats zijn.
Ik geloof er geen barst van, een kind van die leeftijd is nog niet zo ontwikkeld dat hij al weet oh ik ben in de buurt van pappa.
Wel is duidelijk dat de kleine lijdt onder de spanningen die er tussen mij en mijn ex zijn ( en die van haar ouders waar ze nu woont) en daar krijgt hij alles van mee. Niet dat wij ooit ruzzie hebben gemaakt in bijzijn van hem, NOOIT. Maar toch voelt hij de spanning daar.
Nu ben ik ten einde raad. wat kan je nog meer doen?
Volgens de advoacaat is de enigste oplossing toch maar weer een zitting aanvragen en wel met spoed om eerst de omgang weer op te starten. Gedurende de omgang kunnen we samen kijken waar het misloopt en daar hulp in krijgen. Maar nu moet zij eerst wat meer vertrouwen hebben in mij om mijn zoontje af te geven.
Volgens mij is het niet aan haar alleen( we zijn beide gezaghebbende) maar dat overleg je samen. Maar dan is de circel rond wanneer er totaal geen gesprek meer mogelijk is. Ik weet het niet meer.
Ja 1 ding ik zal echt blijven knokken voor het welzijn en het belang van mijn zoon.
Ik heb de afgelopen 2,5 jaar heel veel inmoeten leveren en dit is de zoveelste keer dat zij hem niet afgeeft, en daar kan zij ongestraft mee wegkomen.
De vrouw kan schreeuwen wat zij wil en er moet van alles uitgezocht worden, maar wanneer er uit alle onderzoeken blijkt dat en het kind niet ziek is en dat de omgang met vader juist goed is en verloopt kom ik als vader telkens teleurstelling na teleustelling tegen en zie die maar op te lossen.
Ik had de zitting van een aanatl weken opgeschort onder 1 voorwaarde, dat de omgang hervat wordt. Er zou een uitgewerkt plan gemaakt worden volgens haar advocaat. dat werd mij toegezegd maar geen woord van dat.

Boos ben ik niet, waarom zou ik ook, wel erg verdrietig en teleurgesteld.
Ik weet dat het wel, wanneer dan ook, wel goed komt. alleen zal ik dat jammer genoeg hulp van de rechtbank moeten hebben om haar zover te krijgen.

Inhoudelijk kan ik daar niets over zeggen, omdat ik dat binnenkort daar een gesprek over heb met mijn advocaat.
Wie weet moet ik met mijn kop toch maar in de krant, maar of dat helpt weet ik niet.
Heeft iemand nog een wijs advies.
Elke dag mis ik hem en denk aan hem en ooit komt er een dag dat ik het hem uit kan leggen

gr. me
Paul Arensman
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mar 2007, 17:38

Bericht door Paul Arensman »

Dat zeg je nu wel: "Met je kop in de krant" waarom ook niet, als die "lieve, goeie mamma's" ook maar even met hun ogen knipperen, en er ook maar iets wat op een traan uit lijken forceren, hangt heel Nederland om hun schouders vol medelijden. En wat doen wij? Wij gedragen ons als "echte" mannen, vaak voor de buitenwereld emotieloos. Mijn advocaat heeft de moeder van Lucas gesommeerd voor 13 april a.s. te reageren, heeft ze dat niet gedaan, dan ga ik echt wel naar de lokale kranten met mijn verhaal. Ik zou het als ik jou was, dus ook gewoon doen!

Oh, even wat anders, ik heb een knuffel gekocht, opgestuurd, ik wist dat het ding regelrecht de vuilnisbak in zou gaan, dus wat doe ik, een week later een briefje sturen met de mededeling dat er in het rugzakje 300 euro zat voor zn spaarpot.... :D

Kop op!!
"Use the force, Luke"
ingrid1965
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 mar 2007, 16:11

Bericht door ingrid1965 »

mijn man heeft in dezelfde positie gezetten.De moeder heeft zijn dochtertje jaren lang bij hem weggehouden tot het moment kwam in 2005 dat zij in de finacieele problemen kwam door ge-misbruik van haar en haar partner van drank en drug.Toen kon ze ineens weer zijn mobiele nummer vinden en een vraag stellen per sms of hij zijn dochter weer wilden zien.Tja zeg wat denk je??We zaten daar nog geen half uur enhopsa madam had het meteen over de alimentatie waar ze meteen weer recht op dacht te hebben.Maar valse beschuldigingen naar mijn mans kant gooit ze nog steeds op een toneelstukje voor de rechter op voeren zeer zileig doen bij jeugdzorg daar is zij met haar partner een meester in.Maar even de waarheid vertellen dat zij jaren op de vlucht is geweest zonder de vader op de hoogte te brengen van haar verblijfplaats,das te veel gevraagt.Nee ze gooit het er gewoon op dat vaders geen intresse heeft in zijn kind.Ook beweerd ze dat ze nog steeds niet bij papa wilt logeren en wilt wonen dat was allemaal een leugen en het kind was dingen ingeprent.Ahummmmmmmmmm mans dochter vraagt keer op keer pap mag ik vandaag met jullie mee ik wil bij jullie logeren en wanneer kan ik nou eindelijk eens bij jullie wonen ik wil niet terug naar haar............(ze noemt haar biomoeder niet eens meer moeder maar bij haar voornaam)
Vandaag komt ze weer lekker bij ons logeren 2 nachtjes tuurlijk tegen moeders haar zere been.Ze mag daar namelijk van jeugdzorg niet logeren gezien de omstandigheden van gevaar en onhygine.
Ja biomoeder probeert nog steeds haar toneelstukjes op te voren en uit te breiden,maar of na ons gesprek dit met eenburo nog zin heeft???

Maar even nog melden dat ls jij gezamelijkgezag heb met je ex zij zich duidelijk onttrekt aan jou vaderrechten en je haar inderdaad voor de rechter kan slepen om haar via de r echter op haar echten te wijzen en bij elke overtreden kan zij zich dan lelijk in e vingers snijden.En dat kan wel eens tengunsten van jou werken.
Gesloten