6 maanden

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
ingrid1965
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 mar 2007, 16:11

6 maanden

Bericht door ingrid1965 »

Vorige week is in de rechtzaak vanme stiefdochtertje een 6 maanden extra uithuisplaatsing bekrachtig door de rechter.De bio moeder had weer een mooi toneel stukje zowel voor in en na de rechtzitting geoefend.Aller eerst sprak ze voor de z itting zo hard in de gang dat een ieder kon horen hoe " zileig" ze was en maar de vraag stelden waar het kind dit deed waarom ze dit allemaal doet en meteen de beschuldigende vinger naar mij als stiefmoeder wijzen dat ik het kind had opgestookt tegen de bio en stiefvader :shock:
De advocaat van de bio kwam naar me toe vlak voor de rechtzitting met de mededeling dat haar cliente het liever neit had maar dat de keuze aan mij en me man werdt gelaten of ik mee naar binnen ging alleen dat ze niet wisten hoe de rechter zou reageren.Ik nam het risco en ik wist al wat de rechter zou zeggen.Bio trok een smile van oor tot oor denkend dat ik zou reageren het was namelijk pure uitlokking.Bio heeft zich zeer zielig voor gedaan in de rechtzaal maar de waarheid vertellen zou ze niet durven .Vertellen dat je keer op keer niet thuis geeft of weer voor de zoveelste maal verhuist bent omdat de instanties in je nek hijgen en je het niet nodig vindt o je ex hier even mede te delen dat je weer op een ander adres woont.Nee mijn man had zich nooit om zijn dochter bekommerd :oops: Maar goed wetend dat we dit ooit kunnen weerleggen door vele getuige's op te roepen laten we bio maar in de waan.
Na de uitspraak stond bio dan ook in tranen in de hal keek mij aan en tja sorry dat ik het zet maar ik toverenden een smile op me gezicht van mens doe aub niet zo zielig als jij gewoon je vent tot orde had geroepen in het mishandelen van je kind als jij had gehandelt als moeder dan had je nu niet in deze situatie gezetten.Maar je laat alles toe wapens drug intimidatie mishandelingen en je staat erbij en kijkt er naar dan ben je net zo medeplichtig als je vent punt uit.

Buro jeugdzorg geeft dan ook geen toestemming om me stiefdochtertje daar te laten logeren wel hier.Buro jeugdzorg geeft ook geen toestemming om me dochtertjes verjaardag a.s bij de bio te laten vieren wel in het pleeggezin en bij ons.Opvallend??Helaas vindt ik nog dat jeugdzorg zich dan nog niet sterk maakt,ze geven toe dat het een onveilige situatie is en dat het nog lang geen tijd is dat me stiefdochtertje weer huis waarts keerd gezien de omsatbdigheden.Maar me man moet wel lijdzaam aan zien dat zijn dochtertje nog in een pleeggezin verblijft en onderzocht moet worden op aan dringen van bio en stief tewijl menig geen vindt dat niet het minderjarige kind maar de volwassen mensen onderzoecht moeten worden.
Als alles zo duidelijk is voor jeugdzorg dat het kind beter af is bij vader waarom moet het dan allemaal zo lang duren en zal me de vader de 100% ouderlijkemacht niet toekennen.
Gesloten