Zaak aan het verliezen

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gebruikersavatar
Sjaak
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 155
Lid geworden op: 14 aug 2006, 10:18

Bericht door Sjaak »

Dank je Mientje.
Mientje
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 98
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:34

Bericht door Mientje »

De vader van mijn kind heeft ook een vriendin gehad met bordeline,
De verhalen die hij mij over en van haar vertelde vanaf het begin af aan dat zij in beeld kwam hebben mij zeer geschokt en totaal geen vertrouwen gegeven in dat onze dochter bij hem in goede zorg en welzijn zou verkeren, nu 2 jaar later en een rechtszaak heb ik een proefomgang achter de rug met vader en tot mijn grote verbazing is de relatie met diens vriendin ten einde.
Ik wilde hem namelijk vragen of zijn vriendin nu wel achter de contacten kon staan waarop dus duidelijk werd dat het uit bleek te wezen.
Ik zei tegen hem, vader, dat ik nooit het gevoel heb gehad dat zei wat voor de kleine kon betekenen al was het alleen al er goed voor wezen.
Daarop antwoorde hij dat hij het wel sterker kon vertellen met het feit dat zijn nu ex vriendin nog niet eens voor zichzelf kan zorgen...
maak jezelf niks wijs
Mientje
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 98
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:34

Bericht door Mientje »

Toch blijf ik bang dat hij og terug zou gaan na nu zijn ex vriendin omwille de kleine :(
maak jezelf niks wijs
Mientje
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 98
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:34

Bericht door Mientje »

Toch blijf ik hopen en ga ik mee in de omgang zodat mijn dochter haar vader kan blijven zien,
Dat hij, Vader, voor zijn dochter zal gaan...
maak jezelf niks wijs
Gebruikersavatar
Sjaak
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 155
Lid geworden op: 14 aug 2006, 10:18

Bericht door Sjaak »

Relaties met borderliners duren meestal niet lang. 5 jaar is lang en ik heb het nog veel langer volgehouden, wat extreem schijnt te zijn volgens experts.
Mientje
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 98
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:34

Bericht door Mientje »

Nou behoorlijk!
Me ex is haar helemaal zat zegt die...:D
maak jezelf niks wijs
ingrid1965
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 mar 2007, 16:11

Bericht door ingrid1965 »

Ik vindt het erg kort door de bocht dat er gezet wordt dat het een gevaar is om een kind bij een bodeline patient te laten.Het lijkt wel of jullie het over een aidspatient hebben.Het ligt er aan in welke staat de bordeline overigens vast gesteld is.Dit kan alleen door een arts vast gesteld worden en niet door de maatschappij.Vele mannen voeren een bordeline of vreemd gaande vrouw aan om hun gelijk te halen.Helaas gebeurt dit te veel alleen het nadeel is weer dat de goede vaders onder de slachte vaders lijden.Maar dat is ook zo met de moeders.
Ik weet niet of jullie weten hoe een bordeline ontstaat?
Maar in 9 van de 10 gevallen komt een bordeline pas rond het 25ste levensjaar bij zowel man als vrouw pas duidelijk naar boven.Bordeline ontstaat door bv een slechte jeugd bv mishandelingen minderwaardigheidcomplex .De twijfel aan je zelf het gevecht met emoties dit is een van de oorzaken die bordeline kan veroorzaken.

Dus om nu maar meteen te schreeuwen een boreline patient kan niet voor kinderen zorgen is heel regerieus.Het ligt dus aan de zwaarte van de vast gestelden bordeline!!!
Gebruikersavatar
Sjaak
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 155
Lid geworden op: 14 aug 2006, 10:18

Bericht door Sjaak »

Als je goed gelezen zou hebben, had je gezien dat er ook stond dat er wel degelijk diverse gradaties zijn Ingrid. Wat borderline is en inhoud dat weet ik helaas maar al te goed en ook hoe dit tot stand komt. ( uit ervaring, verhalen instanties en lezen) De titel borderline heb ik niet gegeven, maar haar psychiater en dus mag ik toch wel aannemen dat dit dan ook zo is?
Wat ik heb begrepen van mijn ex is dat ze idd een moeilijke jeugd heeft gehad, maar ik heb zoveel diverse verhalen gehoord dat ik niet weet welke waar zijn en welke niet. De verhalen waren altijd weer anders.
Sommige mensen hier hebben echt met een borderliner geleeft en het zure is dat als een vrouw met borderline ook maar iets heeft, er allerlij instanties klaarrstaaan en voor ons gaanm alle deuren dicht. Ik betaal me een ongeluk en zij krijgt een WAO + kinderbijslag, kinderkorting, een advocaat bijna gratis....ga maar door. Niet dat ik jaloers ben, sterker nog ik vind het heel zielig voor de mensen die borlderline hebben, want deze zullen nooit echt rust krijgen of gelukkig worden is mijn ervaring. Hopelijk zit ik er naast!!! :!:

Vraagje, heb jij toevallig bordeline gezien het feit van je reactie?
Mientje
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 98
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:34

Bericht door Mientje »

Neem maar van mij aan dat ik wel weet over wat voor een soort bordeline patient ik het heb madam
maak jezelf niks wijs
Mientje
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 98
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:34

Bericht door Mientje »

1tje die het normaal vind om bij mijn kind drugs te gebruiken en verder laat ik mij er maar niet over uit moge jij dit lekker kort door de bocht vinden ga je gang ik weet waar ik over praat en ik weet wat goed is voor mijn kind en geen geflipte stiefmoeder die nu gelukkig uit beeld is :D
Omdat vader zelf aangegeven heeft nu dat zij niks voor de kleine betkenen kon ect ect ect
Liefsss
maak jezelf niks wijs
Hoi,

Bordeline en kinderen

Bericht door Hoi, »

Ben nieuw hiier.

Heb ook het een en ander meegemaakt en nog.Volgens mij en meerdere heb mijn ex ook bordeline en daar is zeer lastig mee om te gaan.

Recht zaak naar recht zaak mediation en nu bij het amk.
Mijn ex doet dingen wat niet door de beugel kan en nog krijg ze gelijk en de vader heb altijd het nakijken.Zeer frustrerend.

Maar misschien komt er een licht puntje en dat is mijn psygaloog.

Wens iedereen sterkte op dit forum.

Groetjes Ed
gast

borderline

Bericht door gast »

Allemaal geschuffeld die borderliners!
de zoveelste

herkenning

Bericht door de zoveelste »

ik herken alles,ben nu in gevecht,mn ex heeft op zeker borderline,psychiatrisch verleden,liegen manipuleren begriegen,heb vele getuigen,allemaal verklaringen geschreven,liegen natuurlijk allemaal volgens haar advokaat. heb mn kids daar in paniek opgehaald,heb ze volgens de rechter nu ontvoerd. ik word moedeloos van het vechten,ik heb de bizarste dingen met die vrouw meegemaakt.ze is door vele getuigenissen aantoonbaar slecht voor mn kinderen. mn oudste zoon is bijna 12 die wil niet meer terug,de jongste kon ze met veel geslijm en liegen en kadootjes beloven (hij is 8) uiteindelijk meenemen in haar tijdelijke omgangsregeling (heeft kort geding aangespannen om de kinderen terug te halen) ik verbaas me al jaren hoe ze wegkomt met al haar leugens en hoe ze haar omgeving steeds weer op haar hand krijgt.

je staat machteloos jarenlang regelmatig mn kinderen bij me weghouden terwijl ik daar recht op had,ieder weekend,en nu gewoon zeggen dat ik de kinderen nooit wilde zien. walgelijk. ik hoorde wel eens horrorverhalen,maar dit slaat alles.

ik weet wat mn medestanders meemaken,ik wens ze veel sterkte.
ik vecht hier al 8 jaar mee. dit heb ik altijd voorspeld,heb haar altijd gewaarschuwd voor haar gedrag,nu willen ze al niet meer bij haar wonen,en dan nog lult ze zich eruit,ik weet het zeker.......

en weer zal ik met mn mond open staan van verbazing,als dalijk de kids terug naar dr moeder terugmoeten van de rechter........ ook al willen ze niet.........

sterkte jongens,kan ik ook wel gebruiken.
seppie
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:12

Bericht door seppie »

mijn ex heeft ook bordeline, en dat is medisch bewezen maar ik heb het nergens zwart op wit. Daarnaast krijg ik het niet eens mee haar medisch dossier waarin het wel aangegeven staat. Dit terwijl zij wel degelijk bordeline heeft.
Heeft verschillende pshychologieen gehad die haar uit eindelijk ook niet konden helpen. Heeft in het verleden mij 3x verlaten omdat ze het helemaal niet meer zag zitten. haalde haarzelf open, dacht zwart/wit, afijn wat een bordelinepatient dus heeft.

Mijn kind van 19 mnd zit nu wel bij haar en haar nieuwe vriend. Heb het tijdens de eerste zitting aangegeven dat ik het onverantwoord vind dat zij het kind toegewezen kreeg omdat ze bordeline heeft. De rechter vroeg aan haar of ze hierin herkende en natuurlijk zei ze nee. Nu is me kind toch aan haar toegewezen en ben ik ontzettend bang dat mijn kind verkeerd terrecht gekomen is. Maar ik sta ZOOOO zwak in me schoenen omdat ik nergens kan bewijzen dat ze wel degelijk bordeline heeft. :(
Het wordt tijd dat er gerechtigheid komt!
seppie
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:12

Bericht door seppie »

mijn ex heeft ook bordeline, en dat is medisch bewezen maar ik heb het nergens zwart op wit. Daarnaast krijg ik het niet eens mee haar medisch dossier waarin het wel aangegeven staat. Dit terwijl zij wel degelijk bordeline heeft.
Heeft verschillende pshychologieen gehad die haar uit eindelijk ook niet konden helpen. Heeft in het verleden mij 3x verlaten omdat ze het helemaal niet meer zag zitten. haalde haarzelf open, dacht zwart/wit, afijn wat een bordelinepatient dus heeft.

Mijn kind van 19 mnd zit nu wel bij haar en haar nieuwe vriend. Heb het tijdens de eerste zitting aangegeven dat ik het onverantwoord vind dat zij het kind toegewezen kreeg omdat ze bordeline heeft. De rechter vroeg aan haar of ze hierin herkende en natuurlijk zei ze nee. Nu is me kind toch aan haar toegewezen en ben ik ontzettend bang dat mijn kind verkeerd terrecht gekomen is. Maar ik sta ZOOOO zwak in me schoenen omdat ik nergens kan bewijzen dat ze wel degelijk bordeline heeft. :(
Iemand een idee wat ik kan doen ?
Het wordt tijd dat er gerechtigheid komt!
Gesloten