pro deel 2

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

pro deel 2

Bericht door sdwv »

manfred egbers Geplaatst: 06 Mrt 2006 05:39 pm Onderwerp: pro deel 2

--------------------------------------------------------------------------------
dag beste mensen,
Hier deel twee van het verhaal over de strijd om Rens vaker te zien( bijna 2).
Ik heb vrijwillig meegewerk aan het traject begeleide omgang namens jeugdzorg en heb 3 maal extra bezoek gehad van Rens. alles werd opgeschreven en er is een positief verslag gemaakt over mij. Nou dacht ik das mooi kom maar op met de afspraken en zo. Maar nee. Mijn ex heeft eisen tav de gesprekken die we samen moeten hebben. Zij wil het niet over de relatie hebben, dat gaat moeilijk denk ik want hoe kun je nu wat was vergeten en net doen of het nooit gebeurd is. Ons kind is ook niet in een bevlieging gemaakt of niet soms. Kindren neem je, in de meeste gevallen door het daar goed over te praten en maken met elkaar.
een andere eis was dat bij die gesprekken bureau slachtofferhulp aanwezig is. belachelijk, waarom, er is nooit iets gebeurd: heb haar nooit geslagen of anders iets. dat heeft ze ook gezegd tegen jeugdzorg. wel is zij bang. Ik heb in 2005 veel smsen en brieven geschreven en gebeld omdat ik rens niet meer mocht zien, ook niet met zijn verjaardag en vaderdag, weggaan op vakantie en de ene beschuldiging naar de andere.
Ben daar voor bij de politie geweest, een gesprek gehad met reclasering en de uitspraak is bekend, de zaak is geseponeerd vanwege onvoldoende bewijs maar wel een proeftijd van 2 jaar! dat is raar, je bent onschuldig en dan krijg je wel een proeftijd. Rare rechtspraak. de advocaat gaat een kortgeding starten om dat ongedaan te krijgen.
Mij ex zal de uitspraak ook krijgen en je voelt hem al dat zal ze wel gebruiken om te laten zien dat ik slacht ben.
Ik wil maar 1 ding en dat is een fatsoenlijke omgang met rens, 1 vaste dag en om het weeken. Nu heb ik hem maar 1 dag in de week van 9 to 13 uur.Alle rapporten spreken voor de vader en wijzen haar stagnerende gedrag erg af. Zij heeft getracht mij zwart te maken middels dit traject alleen is dat haar niet gelukt.
Nu dreigt het traject te stoppen.
Dat is jammer. Het was een goed moment geweest om tenminste als ouders voor je kind weer bij elkaar te komen
DAn rest mij nog maar 1 ding en dat is de rechter. we kregen een half jaar de tijd om dat samen op te lossen maar als zij niet wil dan houd het op.
ben aan de ene kant boos en telleurgesteld dat het niet gelukt is. Aan de andere kant heb ik het met har wel te doen. maar het ergste vindt ik dat rens daar de dupe van wordt.
1 lichtpuntje, ik zie hem nog en mag hem morgen ophalen, wel voor kort maarhet is niet anders.

ik blijf knokken, je moet wel. het duurt al 15 maand deze strijd en geef nie op.
als iemand mij nog een tip kan geven hoor ik dat graag.
groeten manfred


Rick Geplaatst: 10 Mrt 2006 04:37 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Kan je geen tips geven alleen heel veel sterkte toewensen.

Jouw verhaal is het zoveelste bewijs dat vaders in Nederland niet als volwaardig mens worden gezien. Waarom moeten wij bewijzen dat we geschikt zijn als ouder en denkt iedereen dat het moederschap natuurlijk aan komt waaien?? Waarom wordt er altijd vanuit gegaan dat een vader niet in staat is zijn kinderen op te voeden, lief te hebben en te verzorgen maar moet dat gecontroleerd worden?? Waar in de wet staat dat moeders betere mensen zijn als vaders???

Niemand kan die vragen beantwoorden maar de rechterlijke macht kiest altijd de eenvoudigste weg. Ze wonen bij moeder, mooi vader betalen en verder bek houden, je zogenaamde rechten kun je krijgen maar het ten uitvoer brengen van die rechten dat mag je zelf uitzoeken. De wetgever en de rechters in Nederland bestaan uit een groep besluitloze scheiterige ouderwetste klootviolen die verandering en verbetering schuwen en uit de weg gaan.

Ik hoop dat alles bij jou goed geregeld wordt en dat je snel van je kleine mag genieten.


Rick
Gesloten