3 instanties, 1 zaak.

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
RTF
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mar 2007, 15:56

3 instanties, 1 zaak.

Bericht door RTF »

Hoi, ik ben Ron, vader van Joyce en Daniëlle.

Hoe instanties hier werken in Nederland, plus alle uitzendingen die je hoort via het programma Argos op radio 1, nou, dat geeft je moed.

Een korte samenvatting hoe de zaken er nu bij mij voorstaan:

In mijn ogen mishandeld de moeder mijn kinderen, zowel lichamelijk als geestelijk.
Na het terugbrengen van Joyce en Daniëlle naar hun moeder, begon de scheldkanonade weer, simpel omdat ik 1 zwemles had afgebeld terwijl de kinderen bij mij waren en ik werken was en mijn vriendin op de kinderen paste, en oja, de zwemles, daar draag ik netjes aan mee, omdat ik dat belangrijk vind dat kinderen vroeg kunnen leren zwemmen.
Spuugzat was ik het, en belde met het AMK.
Alles wat me dwars zat en stoorde gooide ik eruit.
Ook de RvK gebeld de maandag erop.
In afwachting van de uitkomst van het AMK, die inmiddels een onderzoek hebben ingesteld, kan ik dus ook via mijn advocaat, een onderzoek afdwingen via de RvK, omdat de moeder zich niet houd aan wettelijke afspraken. Dit word mij gegarandeerd vanuit het RvK.
Dan kan ik ook nog via de rechtbank buro jeugdzorg inschakelen, om onder begeleiding mijn kinderen op te halen bij de moeder.
Kunt U het nog volgen?
Maar als je nu simpel weg vraagt...goh...het AMK is al bezig met een onderzoek, willen jullie even de boel kortsluiten met elkaar...
Dan is het ineens van...nee..wij werken onafhankelijk van elkaar..
duh...
ik bedoel maar...
Nee, iedereen wil lekker meegenieten en zich bemoeien en advies geven, en zich belangrijk voelen omdat hun schijnbaar de beste adviesen geven over hoe nu verder in een situatie die een vader voor zijn gevoel toch nooit kan winnen....
Zoveel verwachtingen, zo weinig hoop, zoveel rechten, zo weinig dat ik mijn recht krijg, maar opgeven, dat nooit..
Gesloten