Vermissing

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Vermissing

Bericht door EDA »

Kan ik eigenlijk aangifte doen bij de politie van vermissing van mijzelf?

Ik wordt tenslotte door mijn kind vermist...
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Vermissing

Bericht door Dwaze opa »

Hoi Eda

Je kunt het natuurlijk altijd proberen;maar dan vrees ik het ergste voor je...de dienstdoende agent zal je aankijken alsof je van een andere planeet komt;gelijk de beveiliging laat aanrukken;je opsluit en de psychiater belt,die je direct onder toezicht stelt die je linea recta meeneemt naar zijn psychiatrische kliniek.
Hoe toevallig was daar nog net één bedje beschikbaar.

De rechter bevestigt het vermoeden van de dienstdoende agent dat je ''in de war'' bent en dat je dringend psychische hulp behoeft..daarna wordt je afgevoerd en in een dwangbuis in een bed gekieperd...

Op het betreffende politiebureau slaat men een zucht van verlichting doordat ze op een ''nette'' wijze verlost zijn van die rare man die zulke gekke vragen durfde te stellen...daarmee blijk gevende het politiebestel niet serieus te nemen...met zulke lieden maken wij in de kromstaat korte metten...opsluiten die hap.

De krommer mag later beoordelen voor hoe lang de psychiatrische detente van kracht blijft
...en dan beste EDA begint de ellende pas echt...want als hij er achter komt dat je op de site van de dwaze Vaders rechters ''krommers'' hebt genoemd,is voor hem de maat vol...en zit je voor de rest van je leven in psychiatrische inrichting met de toepasselijke naam;''Bij ons,eenmaal gek,altijd gek''...tsja want wat wil je nu EDA...onze schoorsteen moet ook roken...En u zit hier Dwaze Vader Eda in het belang van alle Dwaze Vaders....Alleen bezoek onder begeleiding is mogelijk.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Vermissing

Bericht door EDA »

Nou ja, ik wordt daadwerkelijk door mijn kind vermist en verwacht dan ook van de Politie dat ze voor mijn kind de vermissing van haar vader teniet doen en mij dus naar mijn kind brengen en daarmee de vermissing opheffen.
De politie is toch immers ook de beste vriend van elk mens.

Maar als ik mijn kind als ontvoert opgeef, dan gebeurd er niks.
Hef ik de ontvoering van mijn kind eigenhandig op, dan geraak ik in het cachot.

Dus dacht ik mijzelf maar als vermist op te geven. Waarmee tegelijkertijd ook de vermissing is ongedaan gemaakt, omdat de politie mij op hetzelfde moment terug vindt en mij dus weer bij mijn kind brengt en daarmee dus ook voor mijn kind de vermissing heeft opgelost. Daar is de politie toch voor?
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Vermissing

Bericht door Dwaze opa »

Als je dochter zèlf eens naar de politie stapte en daar aangifte zou doen van vermissing van haar vader,kon het wel eens anders gaan lopen...dan weten ze waarschijnlijk niet hoe er mee aan te moeten...
Leg zo'n kind maar eens uit hoe ''HET SYSTEEM'' werkt...kansloze operatie...daar roept de politie op zijn minst een hulpverlener bij...en of je daar nu zo blij mee moet zijn....
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Vermissing

Bericht door EDA »

Tsja, d'r is voor elke scheet die dwars zit in NL wel een hulpverlener.

Maar als je als vader je kind ontvoert weet, dan sta je er alleen voor.
Gesloten