Niet getrouwd, uit elkaar en een kindje op komst....

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
marco1979
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007, 18:12

Niet getrouwd, uit elkaar en een kindje op komst....

Bericht door marco1979 »

Mensen kan iemand mij vertellen wat ik moet doen ik ben door de dichtheid der bomen het bos hellemaal kwijt?

Wat ga ik betalen krijg ik mijn kind nog te zien vlucht zij straks naar het buitenland ?? Ik word vader en ben trots maar de relatie is naar de klote HELP!!!!
ingrid1965
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 17
Lid geworden op: 06 mar 2007, 16:11

Bericht door ingrid1965 »

hallo marco hier dan even een vrouw die reageerd op je oproep.Er staat helaas niet veel over de situatie van je.
Heb je bv met je ex vriendin afgesproken dat je het kind gewoon te zie krijgt na geboorte.Zo ja dan kan je aan de dokter vragen om een eenvoudig dna testje en daarmee vaststellen dat jij de vader bent en dat je dan ook hopleijk de kans krijgt om het kind te erkennen.
Als je het kind erkent zal je verder stappen moeten ondernemen maar kijk uit je zit meestal dan ook vast aan een alimentatie verplichting.
Mocht je ex neit mee willen werken en je niet willen aanvaarden als erkend ouder is dat een plus maar ook een minpunt.Je bent geen alimenatatie verplicht te betalen,maar het kan dan inderdaad ook zo zijn dat ze je kind overal mee naar toe kan nemen dus ook naar het buitenland.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Bericht door EDA »

1: Kind erkennen, kan ook met een ongeboren kind. (moeder moet wel instemmen)
(Stemt zij niet in ---> Rechter om vervangende toestemming tot erkenning verzoeken, moet met advocaat bij rechtbank)
2: Na geboorte --> Gezag via Kantongerecht verkrijgen (is formulier voor
opvraagbaar), hoeft niet met advocaat.


Wat je gaat betalen kan ik niet beoordelen zo, dat zal een rechter vaststellen, denk ik.

Succes,

Peter

P.S., Hou je sterk en blijf weg van (on)macht, blijf in je kracht.
Gesloten