5 Dec

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

5 Dec

Bericht door EDA »

Hou je sterk vanavond, als de pakjes overal door de schoorstenen vallen.
En je niet eens weet waar je kind zich bevind, laat staan dat je weet zou hebben van welke schoorsteen je target zou motten wezen.

Hiep hoi.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: 5 Dec

Bericht door NogEenPap »

Zie het spiritueel, je geest gooit het goeie pakje in de juiste schoorsteen.
Vanuit je hart naar je kind!
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: 5 Dec

Bericht door The Driver »

Wetende hoe moeder gevoelig is voor materiële en financiële voordelen, heb ik haar 6 weken terug een mailtje gestuurd waarbij ik haar en de kinderen uitnodigde voor een pakjes/sinterklaas avond/ochtend. De jongens mochten toen reeds een verlanglijstje indienen.

En ook voorspelbaar : nooit een reactie op gehad.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: 5 Dec

Bericht door NogEenPap »

ik heb voor mijzelf maar 2 pakjes uit de koeling bij AH gehaald en net nu de 2e uitgepakt :)
Jammer dat er geen gedicht bij zit.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: 5 Dec

Bericht door Dwaze opa »

Hoi..NogEenPap

Dat gedichtje maak je toch zelf....en 5 December duurt nog een dikke 4 uur en dan is het 6 December,daarna wordt het 7 december enz.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: 5 Dec

Bericht door Dwaze opa »

Hoi Driver...

Vindt je het gek dat moeders niks van zich laat horen?...die wil het risico van een zakje met zout echt niet lopen hoor!
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: 5 Dec

Bericht door The Driver »

Hahaha, ik zou wel gek zijn, als er ook een cadeau-tje voor moeder bij zou zitten, hooguit een brief van de gerechtsdeurwaarder, ik krijg namelijk nog een fors bedrag aan betaalde KA en PA terug ( het hof heeft een beschikking van de gewone rechtbank nietig verklaard )

Ik wilde natuurlijk alleen de kinderen een sinterklaas cadeau-tje geven.
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: 5 Dec

Bericht door NogEenPap »

Hey @The Driver mooi om dat te horen dat je ex moet dokken, en alle respect voor jou dat je 't nog volhoudt.

Ach en voor de rest, denk je nou echt dat ze gelukkig is dat mormel?
Nee daar sta je mijlenver boven!
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: 5 Dec

Bericht door The Driver »

Nou die centjes ga ik nooit terug krijgen hoor, ze had al een bijstandsuitkering waar al beslag op lag en nu is die uitkering ook al ingetrokken, omdat ze betrapt is op zwart werken.

Ze heeft nu weer wel een nieuw vriendje, waar ze binnenkort mee op vakantie gaat naar Portugal.
Moet ze dan trouwens voor elke nieuwe buitenlandse reis mijn schriftelijke toestemming hebben, zou een mooi onderhandelingspunt kunnen zijn, maar waarschijnlijk gaat ze het dan gelijk gooien op mijn sentiment ( dus jij gunt de jongens geen vakantie naar Portugal ? ? ? )

Tsja, moeilijk hoor
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: 5 Dec

Bericht door Dwaze opa »

Die ex van mijn zoon,zit nu ook Sinterklaas te ''vieren'' met de beide kindertjes...ben benieuwd hoe dat er toegaat...vorig jaar zat de hele familie nog gezamenlijk dit te vieren en daar was moeders ook nog bij...hoewel echt er bij was ze nu ook weer niet...ogenschijnlijk zat ze in een boek te lezen....een week later is ze hem stiekem gesmeerd met de beide kinderen...
Nu zit moeders dan met de beide kindertjes in een door de gemeente geritselde woning en ook door de gemeente ingericht....maar er hangt haar wel een o.t.s. boven het hoofd;die zal waarschijnlijk wel weer verlengd gaan worden...is toch elk jaar weer zo'n slordige 8000 euro op de bankrekening van Jeugdzorg....
De ots wordt straks natuurlijk een uhp als er ergens weer een plaatsje vrij komt....dat levert waarschijnlijk meer op dan een ots.
Uiteindelijk resultaat voor moeders;beide kinderen kwijt.....was niet het geval geweest als ze niet was weggelopen,maar ter plekke psychische hulp gezocht had.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: 5 Dec

Bericht door Dwaze opa »

'' dus jij gunt de jongens geen vakantie naar Portugal ? ? ? ''
Een klassiek voorbeeld van manipulatie...werken op het schuldgevoel...
NogEenPap
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 163
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:29

Re: 5 Dec

Bericht door NogEenPap »

@The driver, daar sta je er weer mooi mee gekleurd op. Je zou je kinderen geen vakantie gunnen.

Ach ach ach, dit slaat helemaal nergens op maar die debiele rechtbanken en aanverwante rotzooi BJZ en RvdK slikken alles als gesneden koek.
Gesloten