Mijn zoon wil niet naar zijn moeder

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Mijn zoon wil niet naar zijn moeder

Bericht door sdwv »

Roy Raghoenath Geplaatst: 02 Jan 2006 01:08 pm Onderwerp: Mijn zoon wil niet naar zijn moeder

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,

allereerst een gezond en gelukkig 2006.

Ik heb mijn zoontje de afgelopen periode toch een keer in de week mogen zien en bij mij gehad. Steeds als hij weer naar zijn moeder terug moest gaf hij aan dat hij niet wilde. Gisteren was dit zelfs zo erg dat hij schreeuwde dat hij niet mee wilde en bij haar auto vandaan rende. Ik heb hem toch maar in haar auto gezet maar hij bleef huilen en raakte gewoon in paniek (ik weet niet hoe ik het moet omschrijven vandaar het woord paniek) Ik vroeg aan mijn bijna ex of ik dan even in naast hem in de auto mocht zitten. Dit wilde zij natuurlijk niet en er kwam een discussie op gang waarna ik haar zie dat ik mijn zoon dan maar weer mee naar binnen zou nemen. ZIj heeft toen gedreigd met de politie en ik heb daarop maar mijn zoontje naar binnen meegenomen.

Een kwartier later wordt ik gebeld door de politie wat er aan de hand is. Ik heb alles toen uitgelegd en ook verteld dat mijn zoontje niet met zijn moeder meewilde. Ik heb de agent gevraagd om dan maar langs te komen en dit dan maar met eigen zijn ogen waar te nemen. Hij is toen gaan overleggen en heeft oten aangegeven dat omdat er nog niets is geregeld en wij ook niet gescheiden zijn de politie mijn zoon niet bij mij weg kan houden.

Daarna heeft mijn bijna ex vrouw mijj gebeld of zij onze zoon mocht ophalen waarop ik haar vertleld dat dat goed was maar alleen als hij mee wilde. Waarop zij toen zij dat ik dan wel van haar advocaat zou horen.

Ik weet dat ik het toch wel zal verliezen maar voor nu is mijn zoon heel gelukkig en ik ook (voor zolang het duurt)

Roy Raghoenath
Gesloten