Verkiezingstijd

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Verkiezingstijd

Bericht door TrotsePa »

Juist nu het verkiezingstijd is, lijkt het mij het moment op onze problematiek onder de aandacht te krijgen. Wat zou de beste manier zijn om politiek Nederland hier over in discussie te laten gaan?
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Verkiezingstijd

Bericht door The Driver »

Voor de verkiezingsdatum beloven ze altijd van alles, het gaat er om wat er daarna gaat gebeuren ( helemaal niets en dat beloof ik ).
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: Verkiezingstijd

Bericht door TrotsePa »

Belangrijk vind ik wel dat dit wat meer in de openbaarheid uitgesproken moet kunnen worden, maar hoe krijg je je zo ver?
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Verkiezingstijd

Bericht door The Driver »

Een eerste stap zou zijn om de rechtzittingen over OTS en UHP openbaar te maken, dat is het begin van een eerlijke en rechtvaardige rechtspraak.
De tweede stap is om rechtbankvertegenwoordigers van de RvdK en BJZ onder ede te stellen, dan komt waarheidsvinding vanzelf naar boven.
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: Verkiezingstijd

Bericht door TrotsePa »

Ja maar ze zeggen nu helemaal niets hierover. Laat staan het automatisch verkrijgen van het ouderlijk gezag voor beide ouders. De grote vraag is even hoe je dit onderwerp het beste bij die partijen onder de aandacht kan brengen. Zo heb ik al met d66 contact gehad, die hier voorstander van zijn. Maar zoiets duidelijk op de agenda te krijgen vergt wel meer dan dat
The Driver
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 843
Lid geworden op: 29 dec 2009, 23:37

Re: Verkiezingstijd

Bericht door The Driver »

Politieke partijen schatten gewoon in, hoeveel stemmen ze dat op zou kunnen leveren, is het te weinig dan doen ze er niets aan.
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: Verkiezingstijd

Bericht door TrotsePa »

Ja maar de vraag is hoe het beste dit wel onder de aandacht te brengen. Niets doen is ook weer zowat
Gesloten