Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie stookt

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie stookt

Bericht door rory »

Helaas zit ik al 2 jaar in een kwaadaardige scheiding met mijn ex vrouw en haar familie en heb ik mijn 2 kinderen al 2 jaar niet meer gezien of gesproken omdat ze tegen mij op worden gestookt.

Ik hoop ze weer snel te zien en dat ik met mijn leven verder kan gaan.

Ik heb een stukje geschreven over scheiden en kinderen die de dupe zijn met name door familie die ze allerlei leugens vertellen.

http://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/mei/30/scheiding

Via youtube heb ik een valentijn groet gemaakt voor mijn dochter,

Zie onderstaande regel op het bericht uit de krant,

http://www.youtube.com/watch?v=Ynq2itoq ... ture=share

graag vraag ik jullie aandacht hiervoor en hoop dat je een positief reactie op het filmpje wil geven

om druk op de familie uit te oefen door te stoppen mijn kinderen te hersenspoelen

Beide zijn namelijk gestopt met hun studie en mijn ex en haar familie geeft mij daarvan de schuld,

terwijl ze zelf niet in de gaten hebben dat het juist hun schuld is omdat ze alleen maar kwaad over mij praten,
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie st

Bericht door Casper »

Rory, welkom en bedankt voor je bijdrage. Mooi filmpje ook.

Sterkte gewenst in jouw situatie.

Als je hulp kunt gebruiken bij het (juridische?) (psychologische?) proces om je kinderen terug te krijgen dan helpen we daar graag bij. Misschien kun je aangeven waarom het mis is gegaan (geen omgangsregeling? moeder houdt zich niet aan omgangsregeling? etc.) en wat de stand van zaken is.
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Re: Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie st

Bericht door rory »

Mijn kinderen zijn allebei meerderjarig 20 en 24 jaar. Ze mogen zelf bepalen wat ze doen en hebben de kant van hun moeder gekozen.

In 2010 wilde ik goedschiks scheiden mede omdat we gezamenlijk veel schulden hadden. Mijn ex vrouw wilde perse dat haar broer en zus bij het gesprek aanwezig was en hier had ik geen problemen mee. Haar zus zei toen het duidelijk was dat ik wilde scheiden. Dat het een kwaadaardige scheiding zou gaan worden. Ik heb gesmeekt om het niet te doen en gezegd dat mijn vrouw alles mocht houden. Nu 2 jaar verder bijna 25000 euro aan advocaat kosten en ondertussen 3 negatieve BKR registratie en een nog groter schuld dan we hadden armer. Wat de schoonfamilie vergeten was is dat mijn ex vrouw mede eigenaar is van het huis van haar ouders en die ben ik nu aan het opeisen om een gedeelte van de schulden af te kunnen betalen. Ze hebben mijn kinderen nu wijsgemaakt dat ik hun erfenis aan het opeisen ben. Mijn kinderen heb ik verteld dat er pas een erfenis is als ik en hun moeder dood zijn en dat het de schuld is van de familie dat het zover is gaan lopen. Want mijn ex vrouw had ook dit bedrag van het huis kunnen krijgen als er maar goedschiks zou worden gescheiden. Ze hebben eend 2010 een valse leenovereenkomst in elkaar gedraaid en gelukkig heeft de rechter die nietig verklaard op 18 april 2012 (Mondeling). Schriftelijk krijg ik hier 8 juni antwoord op. De familie wil echter tot aan de hoge raad door gaan procederen. Dit kan nog zo jaren doorgaan. Het gaat mij niet om het geld maar om mijn kinderen. Ze blijven mijn kinderen opstoken waardoor ze ontregeld zijn en zelfs hierdoor gestopt zijn met hun studie. Mijn zoon moest nog maar 1 examen doen in 2011 en mijn dochter was gestart in 2011 op de universiteit. Mijn dochter moet zo snel mogelijk weg bij haar moeder en op kamers gaan wonen en genieten van haar studenten leven en niet bij haar verzuurde moeder blijven wonen. Ik heb steun van mijn huisarts en psychiater die met mijn kinderen willen gaan praten als het zover mocht komen. Ik hoop dan ook dat dit gaat gebeuren. Met heel veel positieve reactie en kijkers (teller) op het filmpje hoop ik de familie tot bezinning te krijgen en te stoppen met procederen. Ook al zou ik wc's moeten schoonmaken om het te kunnen betalen, ik wil dat mijn kinderen blijven studeren. Ik heb ze nooit wat kwaads aangedaan. Het enige fout die ik heb gemaakt is waarschijnlijk dat ik ze teveel heb verwend. Dit heb ik ook tegen de rechter verteld. Het doet dan ook vreselijk veel pijn als vader om toe te moeten zien en horen dat het slecht met je kinderen gaat.
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Re: Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie st

Bericht door rory »

De familie heeft door dat ik een stukje in de wassenaarse krant heb geschreven en laten verwijderen :oops: ,

Ik heb 2 nieuwe stukjes geschreven met een link naar mijn youtube filmpje :lol:

http://www.deweekkrant.nl/pages.php?page=2290115

http://www.dichtbij.nl/haaglanden-noord ... eiden.aspx

Ik hoop op veel steun!
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Re: Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie st

Bericht door rory »

Uit privacy heb ik het filmpje ingekort van 3 minuten naar 1,5 minuut. Het filmpje ging over de wintersport aangevuld met foto's van mijn kinderen. Alleen in het laatste gedeelte ziet u mij waar ik mijn 2 kinderen een prettige Valentijn wens en hoop ze weer snel te zien. De complete verzie hoop ik over een aantal weken in het programma " De Wereld Draait Door" of ander programma te laten zien en te vertellen. Hoe erg het is als familie je kinderen opstoken. Dat je machteloos staat en alleen van alle kanten wordt opgelicht door je ex en haar familie.

http://www.youtube.com/watch?v=Ynq2itoq ... ture=share

Ik hoop op heel veel kijker en positieve reacties, :lol:
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie st

Bericht door TrotsePa »

Hallo Rory,

heb je enig idee wanneer de uitzending is? Er wordt in de media als je het mij vraagt veel te weinig aandacht besteed aan onze problematiek.. Al is het opzoeken van de media vaak niet in je voordeel bij de rechter, maar daar heb je denk ik in jouw situatie niet meer mee te maken....

Erg veel sterkte.
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Re: Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie st

Bericht door rory »

Ik ben het aan het voorbereiden. Met mijn youtube film hoop ik eerst heel veel aandacht te krijgen, de teller hoop ik eind van de week op 1000 te krijgen en hoop ook dat vaders die net als ik en jij waarschijnlijk zwaar worden getild en ook nog hun kinderen kwijt raken iets positief bij het youtube filmpje wil zetten of alleen ik vind het leuk aan klikken.

Dan kan ik namelijk ook aantonen zoals als jij schrijft dat er veels te weinig aandacht wordt geschonken aan "de dwaze vaders" zoals ik en velen van deze forum. :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=Ynq2itoq ... ture=share

De familie is al druk bezig het filmpje van youtube te krijgen vandaar dat ik het heb ingekort! :lol:
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie st

Bericht door TrotsePa »

Kan je hem ook aanzetten voor m'n mobiel?
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Re: Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie st

Bericht door rory »

Als het goed is moet je hem op je mobiel ook kunnen aanzetten. Anders een account aanmaken op youtube is zo gebeurd. :wink:

Tot nu toe heb ik 6x leuk en van de familie 3x is niet leuk. De teller staat al op 305 en is mede te danken aan "de dwaze vaders" Want vanaf het moment dat ik dit bericht op het forum heb gezet zijn er 40 kijkers bij gekomen. :lol:

Maar het mooiste is als er ook berichten worden gezet op het filmpje. Dus als je geen accout heb op youtube even aanmaken. :P
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Re: Ik wordt zwaar opgelicht door mijn ex en haar familie st

Bericht door rory »

http://www.youtube.com/watch?v=LwxGyJUP6Is


:lol:

De familie is het gelukt om mijn voorgaande filmpje te verwijderen :evil: ,

De teller heeft 405 en 11 reacties opgeleverd, met mijn nieuwe versie ga ik verder, ik hoop op ieder zijn steun,

Een "dwaze vader" :lol:
Gesloten