Advocaat wil mij niet meer helpen en de uitspraak is 8 juni.

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Advocaat wil mij niet meer helpen en de uitspraak is 8 juni.

Bericht door rory »

Vandaag onderstaand bericht ontvangen. Er staat een openstaande rekening van ruim 17000 euro open die ik niet kan betalen omdat er loonbeslag is gelegd door LBIO en omdat mijn ex niet wil meebetalen aan de schulden.

De rechter heeft mondeling op 18 april in mijn voordeel een uitspraak gedaan. Maar zie mijn vorige bericht van "ik wordt zwaar opgelicht" , haar familie wil in hoger beroep en door procederen. Eigenlijk wil ik ook dat het advocatenbureau mij niet meer help omdat ze heel veel fouten en verkeerde advies heeft gegeven en eigenlijk ook niet het woord tijdens de zitting heeft gedaan. Ze wilde alleen maar schikken. Dit heeft ze ook een paar keer gedaan zonder overleg met mij. Ik was dan ook al van plan om een klacht in te dienen tegen mijn advocaat. De uitspraak schriftelijk komt 8 juni bij mijn advocaat binnen. Maar wat moet ik nu doen?

Geachte heer ,

In reactie op uw e-mailbericht d.d. 24 mei jl. te 15:01 uur bericht ik u als volgt.

De afgesproken betalingsregeling wordt door u vanaf 15 februari 2012 in zijn geheel niet meer nagekomen. Gezien het vorenstaande alsmede gezien de inhoud van uw e-mailbericht bericht ik u dat ik mijn werkzaamheden in dezen neerleg totdat het volledige openstaande bedrag door u is voldaan.

Ik vertrouw erop u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Re: Advocaat wil mij niet meer helpen en de uitspraak is 8 j

Bericht door rory »

rory schreef:Vandaag onderstaand bericht ontvangen. Er staat een openstaande rekening van ruim 17000 euro open die ik niet kan betalen omdat er loonbeslag is gelegd door LBIO en omdat mijn ex niet wil meebetalen aan de schulden.

De rechter heeft mondeling op 18 april in mijn voordeel een uitspraak gedaan. Maar zie mijn vorige bericht van "ik wordt zwaar opgelicht" , haar familie wil in hoger beroep en door procederen. Eigenlijk wil ik ook dat het advocatenbureau mij niet meer help omdat ze heel veel fouten en verkeerde advies heeft gegeven en eigenlijk ook niet het woord tijdens de zitting heeft gedaan. Ze wilde alleen maar schikken. Dit heeft ze ook een paar keer gedaan zonder overleg met mij. Ik was dan ook al van plan om een klacht in te dienen tegen mijn advocaat. De uitspraak schriftelijk komt 8 juni bij mijn advocaat binnen. Maar wat moet ik nu doen?

Geachte heer ,

In reactie op uw e-mailbericht d.d. 24 mei jl. te 15:01 uur bericht ik u als volgt.

De afgesproken betalingsregeling wordt door u vanaf 15 februari 2012 in zijn geheel niet meer nagekomen. Gezien het vorenstaande alsmede gezien de inhoud van uw e-mailbericht bericht ik u dat ik mijn werkzaamheden in dezen neerleg totdat het volledige openstaande bedrag door u is voldaan.

Ik vertrouw erop u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Mijn brief van 24-5

Geachte mevrouw ...........,

Uw brief van 15 mei 2012 betreft tweede betalingsherinnering is in goede orde ontvangen.

Door loonbeslag en negatieve BKR registratie kan ik helaas niet voldoen aan een betaling.

Op 8 juni 2012 ontvang mevrouw ............. de beschikking van rechtbank betreffende de boedelscheiding.

Daaruit moet blijken of mijn ex schoonfamilie 76000 euro moet gaan betalen aan mij en aan mijn ex vrouw om de gezamenlijke schulden hiermee af te lossen.

Ik wil nog opmerken dat als er geld wordt overgemaakt een regeling met uw kantoor moet worden getroffen.
Omdat de totale schuld het bedrag van 76000 euro ver overschrijd,

Met vriendelijke groeten,



EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Advocaat wil mij niet meer helpen en de uitspraak is 8 j

Bericht door EDA »

Je bent duidelijk aan het vechten je hoofd in materieel opzicht boven water te houden.
Daar knok je je doorheen.
Doorzetten dus.
rory
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:58

Re: Advocaat wil mij niet meer helpen en de uitspraak is 8 j

Bericht door rory »

Bedankt,

Vandaag ben ik gebeld door een advocaat die mijn zaak eventueel wil overnemen.

Dat stelt mij weer gerust. Zijn advies wacht eerst de beschikking van 8 juni af.

Eigenlijk was ik gisteren opgelucht dat mijn oude advocaat niet verder met mij wil gaan als ik niet betaal. Ze heeft namelijk zoveel fouten gemaakt. Ik wil dan ook een klacht in gaan dienen en zeker niet het volledige bedrag wat nog open staat gaan betalen.

Het gaat mij eigenlijk helemaal niet om het geld maar om mijn kinderen. Die zijn gehersenspoeld door mijn ex en haar familie. Dat ik hun erfenis aan het opeisen ben en nu door stress zijn gestopt met hun studie.

Dit is heel erg triest. Kinderen hoor je niet op te stoken. Maar juist te stimuleren om verder te gaan studeren en met rust te laten. Ik hoop dat mijn dochter en zoon zo verstandig zijn op kamers te gaan wonen en verder gaan met hun studie op de universiteit en genieten van het studenten leven.

http://www.youtube.com/watch?v=Ynq2itoq4Us

Gr. Een echte "dwaze vader" :lol:
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Advocaat wil mij niet meer helpen en de uitspraak is 8 j

Bericht door EDA »

Zo zie je maar weer dat een einde ( advocaat ) ook een nieuw begin betekent.
Verder blijft het knokken, vooral met je eigen angsten....
Want dat speelt natuurlijk bijzonder op.
Angst bij ex, angst bij kids, angst bij jou.... Het komt allemaal op scherp te staan.
En dat is wel eens zwaar ja... We kennen het...
Gesloten