Ineens alle contact verbroken.....

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Ineens alle contact verbroken.....

Bericht door sdwv »

eagle34 Geplaatst: 19 Sep 2005 11:09 am Onderwerp: Ineens alle contact verbroken.....

--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben nog steeds in scheiding en we probeerde dit eerst via een bemiddelaar te doen omdat we eigenlijk niet met ruzie uit elkaar gingen en er alles aan probeerde te doen om het voor de kids zo goed mogelijk te maken zodat zij er niet al te veel onder te leiden hadden.We hadden in de omgangsregeling opgenomen dat ik mijn kinderen elke week te zien zou krijgen op zaterdag of missschien een andere dag in gezamelijk overleg. Dit verliep de eerste maanden dan ook prima.....Ik leerde mijn huidige nieuwe vriendin kennen en zij woont een heel stuk uit de buurt en woon nu inmiddels samen met haar...mede daardoor probeerde ik de omgangsregeling aan te passen ipv elke zaterdag naar om de week een weekend. Ik heb het met haar telefonisch proberen te overleggen maar ze heeft alle contact verbroken, krijg voortdurend de voicemail en hoor helemaal niks meer. Ze heeft zelfs het contact verbroken met mijn hele familie...Ik snap er helemaal niks meer van en heb immiddels mijn kids al 5 weken niet meer gezien...Ben nu met de scheidingssbemiddelaar bezig met een laatste afspraak te regelen om er samen uit te komen maar zoals ik het nu zie wordt het ieder een eigen advocaat in de hand nemen.Het echtscheidings convenant is nog niet getekend en de bemiddelaar zal zich terug gaan trekken.Ben daarom zo bang dat ditalles heel lang gaat duren en daardoor nog "even" gaat duren voordat ik mijn kids weer kan zien en ben heel bang dat ze van mij vervreemden.En ze horen nu de wildste verhalen over me want al mijn woorden worden verdraait en er worden de wildste verhalen bij verzonnen.
Kan dit allemaal zo maar??
Ben heel blij met mijn vriendin want ze steunt me er heel goed bij. Want als je zelfs niemand hebt die je daarbij steunt.............


Jeroen-R'dam Geplaatst: 19 Sep 2005 11:29 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Hey Eagle,

Praat met die bemiddelaar !
Hij moet weten waar ze is en hij moet ervoor zorgen dat er een afspraak komt. Niet dat ik nu de juiste bemiddelaar had, maar hij zorgde er dan in ieder geval nog voor dat we een afspraak maakten om te praten.

Wat zij nu doet kan niet zomaar !
Gesloten