Ik wil mama én papa, allebei!

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Ik wil mama én papa, allebei!

Bericht door EDA »

Bij onze Zuiderburen leeft het ook:


Garant-Uitgevers nodigen u van harte uit op de middagconferentie

Ik wil mama én papa, allebei!
Over echtscheiding, verwerking, loyaliteit en hulpverlening

van
Ludo Driesen

Wanneer ouders scheiden, liggen hun kinderen vaak overhoop met hun loyaliteitsgevoelens. Ze houden van mama en papa, maar krijgen het gevoel dat ze moeten kiezen tussen beiden. Ze worden trouwens vaak gebruikt als pasmunt.

Wat valt van ouders te verwachten? Welke stem hebben kinderen zelf? Hoe moet respectvol worden omgaan met de loyaliteit van kinderen? Wat is de rol van familieleden, hulpverleners, leerkrachten,...? Hoe kunnen ze ouders en kinderen helpen om de conflicten op te lossen?

Deze conferentie is bedoeld voor ouders en familieleden van echtscheidingskinderen, voor onderwijsmensen, begeleiders, hulpverleners, bemiddelaars, juristen,...

Ludo Driesen, klinisch kinder- en jeugdpsycholoog en gedragstherapeut, werkt in het Centrum Geestelijke Gezondheidszorg / Limburgs Instituut voor Therapie en integrale Personenzorg (CGG/litp) Campus Noord-Limburg. Hij is auteur van diverse Garant-boeken, waaronder Ik wil mama én papa, allebei.
Woensdag 25 april 2012, 14.30 uur - 16.30 uur
Het Boekenpodium - Centrum voor het non-fictionboek
Somersstraat 13-15, 2018 Antwerpen
vlak bij Centraal Station en Parking Centraal
(routebeschrijving)

Deelnemen is gratis, aanmelden is noodzakelijk

Wilt u aanwezig zijn, klik dan hier,
of telefoneer naar Garant-Uitgevers: +32 (0)3 231 29 00.

Om meer te weten over het boek, klik hier

Voor informatie over andere conferenties, klik hier.

Garant-Uitgevers
Somersstraat 13-15, 2018 Antwerpen. Tel. 03-2312900 - Fax 03-2332659 - info@garant.be
Koninginnelaan 96, 7315 EB Apeldoorn. Tel. 055-5220625 - Fax 055-5225694 - info@garant-uitgevers.nl
Gesloten