radeloos help me met advies

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Peertje
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 okt 2011, 11:28

radeloos help me met advies

Bericht door Peertje »

ik ben sinds 16 april 2011 gescheiden van mijn ex vrouw, nu zijn we nog steeds in gevecht samen, voor het gerecht zijn we nu bezig er zijn al 4 uitspraken geweest naar mijn kant dat ik kinderen mag zien kinderen mogen naar mij komen en enz
nu heeft mijn ex toen ze nog in son woonden aangifte gedaan dat ik mijn oudste dochter sexueel misbruikt had , uitkomst van vele onderzoeken was er is niets aan de hand
weer naar rechter , ze heeft 2 maanden de tijd om normale omgangs regeling te treffen met me
ze is uit huis gezet en inmiddels naar roernond verhuist naar haar ouders
ze heeft een email, na laatste gerecht gestuurt waarin ze verteld het me nog beetje moeilijker te gaan maken dan voorheen
en dit gebeurt nu dus
weer heeft ze aangifte gedaan van misbruik bij men oudste dochter, ze probeert in roermond alles weer van voor af aan te laten starten met de kinderen tussen ons in , ik maak me grote zorgen om men oudste dochter omdat ze keer op keer door de mangel gehaald word door mijn ex wand die geeft er niks om of ze kinderen pijn doet of niet als ze mijn maar kan dwars zitten
nu is mijn vraag wat kan ik hier aan doen ik word er zelf helemaal overspannen van van alle valse beschuldigingen die steeds naar men hoofd geslingert worden
mijn kinderen leven nu bij hun opa en oma en moeder in roermond als ze bij mij zijn brullen ze dat ze niet naar huis willen omdat ze bij opa op schoot moeten en dat willen ze niet ze zijn bang voor opa en mama doet hun pijn, ik heb dit over en over aan gegeven maar er word niets mee gedaan ik ben gewoon radeloos op dit moment heeft u een advies voor me
Gesloten