Zoveel Dwaze Vaders En Zo Weinig Steun En Advies!!!!!!!!!

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Zoveel Dwaze Vaders En Zo Weinig Steun En Advies!!!!!!!!!

Bericht door sdwv »

Marco/Monique Geplaatst: 05 Sep 2005 01:47 pm Onderwerp: Zoveel Dwaze Vaders En Zo Weinig Steun En Advies!!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Hier weer een berichtje van Marco/Monique. Wij zijn al meer dan een jaar lid van deze stichting welke wij een warm hart toedragen.

Fantastisch dachten wij zo'n forum. Wij ook ons verhaal geplaatst met de vraag of vaders en moeders daar misschien wat tips en advies in kunnen geven.

Wat denkt u: GEENEEN TIP EN ADVIES KRIJG JE!!!!!!!

Waar is dit forum dan voor? Elkaars verhalen lezen en je rot lachen om de problemen van een ander?

En ik als een gekke kip wel iedereen proberen adviezen te geven als het iets is wat wij hebben meegemaakt.

Onbegrijpelijk vinden wij het.

Ik hoop dat met dit bericht de ogen van andere ouders opengaan en dat we elkaar in deze moeilijke tijden juist voorzien van adviezen en tips.

Veel wijsheid toegewenst,
Marco/Monique


eagle34 Geplaatst: 19 Sep 2005 02:45 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
vind oook dat jullie gelijk hebben. Het is al zo moeilijk dus we moeten elkaar steunen in advies, ervaringen die we allemaal meemaken.
Bij mij is het nog allemaal in de beginfase nu maar 1 ding heb ik al geleerd..alleen red je het nie..anders wordt je knettergek en zie je je kinderen nooit meer..want alles wordt tegen je gebruikt.


Gabriel Geplaatst: 20 Sep 2005 01:17 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
ik ben net lid geworden omdat ik ook in een verdrietig parket zit en ik geloof dat wij samen sterk staan!


Kees Geplaatst: 30 Sep 2005 07:51 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Marco en Monique jullie klagen terecht over de weinige feedback die jullie en velen krijgen in dit land. Ik zelf ben sinds een jaar bezig met onderzoek wat betreft omgang. Ik praat met heel veel mensen echter het probleem is dat er teveel losse "gespecialeerde" groepen zijn. Je komt dus vast te zitten binnen de emoties van een groep. Helaas is het heel moeilijk om al die groepen bij elkaar te brengen zodat je ook eens commentaar positief of negatief van andere partijen kan krijgen. Ik zelf heb alles nationaal en internationaal gewonnen wat betreft rechtspraak. Ik heb regelmatig gesprekken met allerlei hulpverleners, mediators, ouders en allemaal willen ze maar 1 ding. Omgang. Ik denk dat ik weet wat het probleem is namelijk: de uitspraak van de rechter MOET veel duidelijker en minder vanzelfsprekend worden. 1x in de 14 dagen omgang en zoek het verder maar uit werkt niet zolang er geen sancties op staan bij het niet naleven. Er is een te groot grijs gebied waar veel ouders hun eigen invulling aan geven. Maak het eerlijk en duidelijk voor alle partijen. Dan pas zal er een stuk minder ongenoegen bestaan op deze planeet. Ik zal me in ieder geval 100% inzetten om met mijn kennis en kunde van deze problematiek te tackelen. Behalve het bezoeken van alle forums over dit onderwerp zal ik laten zien dat communicatie en duidelijkheid veel leed voor de kinderen oplost. Want vergeet niet "onze" kinderen komen op de eerste plaats!


Gert Geplaatst: 17 Nov 2005 02:40 pm Onderwerp: Re: Zoveel Dwaze Vaders En Zo Weinig Steun En Advies!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Marco/Monique schreef:

Hier weer een berichtje van Marco/Monique. Wij zijn al meer dan een jaar lid van deze stichting welke wij een warm hart toedragen.

Fantastisch dachten wij zo'n forum. Wij ook ons verhaal geplaatst met de vraag of vaders en moeders daar misschien wat tips en advies in kunnen geven.

Wat denkt u: GEENEEN TIP EN ADVIES KRIJG JE!!!!!!!

Waar is dit forum dan voor? Elkaars verhalen lezen en je rot lachen om de problemen van een ander?

En ik als een gekke kip wel iedereen proberen adviezen te geven als het iets is wat wij hebben meegemaakt.

Onbegrijpelijk vinden wij het.

Ik hoop dat met dit bericht de ogen van andere ouders opengaan en dat we elkaar in deze moeilijke tijden juist voorzien van adviezen en tips.

Veel wijsheid toegewenst,
Marco/Monique
Ja , dat is zo....
dus jij/u heb ook recht van de rechter en je ex leeft het niet na?
de mijne dus ook niet.
de kinderbescherming zegt dat ze het mee moet geven maar ze doet het gewoon niet, en omwille van me dochter doe ik het maar niet meer. al kabaal aan de deur....en als ze keertje belt voor een dagje dan doe ik dat maar....anders heb ik niets meer, ben zelfs 2 keer over anderhalf uur rijden voor mij naar haar, voor niets gekomen, kom ik aan de deur daar bij die (H)ex en zegt ze dat niet mee wilt, had ze niet kunnen bellen...nee tuurlijk niet, gewoon dwars zitten en mij voor niets laten rijden en me op de kosten jagen..nu heeft ze ook weer de rechzaak gewonnen voor nihil voor alimentaie. ik had/heb de kosten niet van de weekenden dat ik me dochtertje ziet, dus heb ik dat bestenings oven voor haar vet te mesten, hoe krom is de wet hier....we doen er niets aan....
Gesloten