mijn zoontje van 2 en half

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

mijn zoontje van 2 en half

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 22 Jul 2006 06:19 pm Onderwerp: mijn zoontje van 2 en half

--------------------------------------------------------------------------------
ben ik een slechte moeder? de vader van mijn zoontje houd ons allebei voor de gek. ik weet dat hij heel veel om zijn zoontje geeft maar ook alleeen als het hem uitkomt. dat doet mijn groot verdriet. wat moet ik mijn kleine zeggen? zijn vader heeft voor alles tijd maar niet om met zijn kleine een ijsje te gaan halen.
mijn vermoedens is dat hij een andere vrouw heeft en dat hij daarom zo weinig tijd met zijn zoon doorbrengt.
dat is op zich niet zo erg dat hij een vriendin heeft maar dat hij dan alles vergeet. ook zo zijn omgangsregeling. nu ben iktot de conclusie dat ik hem gewoon zijn weekenden meegeef en verder wil ik hem niet meer aan de deur hebben. en hij heeft zoveel probvlemen veroorzaakt en mij zwartgemaakt overal. hij wou hem de helft van de vakanties met de rechtzaak ben ik overal mee eens geweest omdat ik vind dat mijn zoontje het recht heeeft om zijn vader te kennen en een goeie realatie met hem heeft. maar nu is het al weer drie weken dart mijn zoontje vakantie heeft en ik vroefg aan me ex waneer hij zijn zoontje op kwam halen voor de vakantie. nu blijkt dat hij daar geen tijd voor heeft.
ik snap het niet meer.
hij deed zo moeilijk met de omgangsregeling en ik stemde overal mee in omdat ik niet de persoon ben om mijn zoon bij zijn vader weg te houden maar nu heeft hij geen tijd omdat hij nu naar mijn vermoeden een nieuwe vriendin heeft. ben ik dan zo slecht dat ik nu op me strepen sta qwa afspraken voor de omgangsregeling?


pvs Geplaatst: 24 Jul 2006 09:24 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi, ik zit met een zelfde probleem. Mijn ex, de moeder van onze 2 kids wilde een omgangsregeling elk weekend. Maar nu heeft ze geen tijd meer omdat ze het te druk heeft met feesten,uitrusten en een nieuwe vriend. Ze wilde ze ook te pas en onpas ophalen, niet meer in het weekend, dan weer eens een uurtje doordeweeks. Staat af en toe zomaar voor de deur.

Maar wat het belangrijkste is, is het welzijn van je kinderen. De kinderen snappen er helemaal niets meer van als ze op hun vaste tijden niet meer naar hun vader mogen maar wel af en toe doordeweeks of wanneer het hem uitkomt. Dit is totaal geen regelmaat en niet goed voor de kinderen. Ik heb precies hetzelfde als jouw gedaan. Ik heb gewoon aan mijn ex doorgegeven dat ze ze vrijdag om 17:00 uur kan ophalen als de omgang begint, is ze er niet, dan heeft ze pech, niet de volgende dag of wat anders. Dat werkt niet en zorgt ervoor dat de verzorgende ouder totaal niet meer weet waar hij/zij aan toe is.

Er komt gewoon een punt als het niet lekker gaat met de omgangsregeling dat je op je strepen moet staan. Daar is heel veel moed voor nodig omdat precies wat jij al vertelt je eigenlijk niet wil dat je je zoon bij zijn vader weghoud. Maar jij doe dat niet, dat doet zijn vader. Die komt niet opdagen. Er zullen heel wat vaders jalours zijn die heel graag hun kind(eren) willen zien maar dit niet mogen door de ex-partner.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel sterkte!
Gesloten