Borderline

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Borderline

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 19 Jul 2006 12:10 pm Onderwerp: Borderline

--------------------------------------------------------------------------------
Ik lig in scheiding met mijn vrouw die borderliner is. Nou is mijn vraag of er meer mensen met dit bijltje hebben gehakt? Heeft iemand tips? Er zijn namelijk 3 kinderen in het spel en ik vraag me af in hoevere mijn ex in staat is de kinderen goed op te kunnen voeden, gezien het verleden wat ze gedaan heeft oa.


pvs Geplaatst: 19 Jul 2006 09:27 pm Onderwerp: Re: Borderline

--------------------------------------------------------------------------------
Anonymous schreef:
Ik lig in scheiding met mijn vrouw die borderliner is. Nou is mijn vraag of er meer mensen met dit bijltje hebben gehakt? Heeft iemand tips? Er zijn namelijk 3 kinderen in het spel en ik vraag me af in hoevere mijn ex in staat is de kinderen goed op te kunnen voeden, gezien het verleden wat ze gedaan heeft oa.

Hoi Gast,

Ik ben er van overtuigt dat mijn ex dus ook borderline heeft. Als je ex echt borderline heeft en dit is ook aantoonbaar, dan is het heel belangrijk je ex niet voor de kinderen gaat zorgen. Er zijn studies die aantonen dat mensen met borderline dus het gedrag overbrengen op hun kinderen. Als er evenwicht is dus 2 ouders dan gaat het meestal goed maar als er maar een ouder is die borderline heeft dan kan het voor behoorlijke problemen zorgen.

Ik heb zelf de kinderen toegewezen gekregen en mijn ex heeft een omgangsregeling. Maar ze leeft helaas in haar eigen droomwereld en heeft vanaf 1-1-2006 nog maar een weekend met de kinderen omgang gehad. Hopenlijk dat ze dit weekend voor de 2de keer dit jaar naar hun moeder gaan.

Ik zou daarom ook zeker proberen om dit op schrift te krijgen van bijv. de huisarts of als het mogelijk een onderzoek om vast te stellen of ze borderline heeft of niet. Als ze dat heeft en het wordt vastgesteld sta je veel sterker om de kinderen toegewezen te krijgen. Ik zou ook de raad voor de kinderbescherming inschakelen. Als er in het verleden dingen zijn gebeurt zou ik dit zeker aankaarten en je zorgen uiten over je kinderen. Ik weet zeker dat als in mijn geval de kinderen aan haar waren toegewezen dat er niets van mijn kinderen terecht was gekomen.

Veel sterkte en als je nog meer vragen hebt dan horen we het wel.


Anonymous Geplaatst: 20 Jul 2006 01:01 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
De rechter heeft met spoed om een onderzoek bij de Raad van de kinderbescherming gevraagd. Ze woont met haar nieuwe vriend, maar ik vraag me af of dit goed gaat tussen hun.
Gesloten