Waar ligt de grens?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Waar ligt de grens?

Bericht door sdwv »

Joanna Geplaatst: 02 Mei 2006 05:01 pm Onderwerp: Waar ligt de grens?

--------------------------------------------------------------------------------
Ik zie door de bomen het bos niet meer hoor ik mijn man zeggen.
Schat, misschien moeten we maar stoppen.

Liefje, hoeveel meer kan ik nog aan?

Wanneer wordt er nou eens naar de kinderen gekeken? Ik wordt hier gestoord van.
Elke dag tegenslag elke dag wel weer hoop en moed.

Nu gaan we weer de rechtbank in en weer hopen dat hij als vader gehoord wordt.
Als ik iets geleerd heb uit mijn relatie met een Papa dan is het wel dat ik moeders niet meer zomaar hun die titel geef.

Mvg,

Joan


wij Geplaatst: 24 Mei 2006 08:45 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ja waar ligt de grens inderdaad, moeders scheinen alles tekunnen bepalen en volgens de nederlandse wetgeving weten vaders niets, die moeten betalen en niet zeiken, als je je kinderen 1 keer in de maand hooguit 2 dgn mag zien moet je blij zijn.
Het is om krankzinnig van teworden, en zeker als je ziet dat je partner er soms bijna aan onderdoor gaat en je niks kan doen om de pijn teverzachten.
Ik hoop dat mijn partner zijn kinderen later inzien hoe hun moeder echt is, alleen is het dan helaas telaat, het opgroeien is dan voorbij en zij liegt en bedriegt alles zo bij elkaar dat ze zich waarschijnlijk daar ook wel weer uit lult.
Sorry moest even mijn frustratie kwijt, omdat het allemaal zo oneerlijk is in dit land.
Groetjes.


Anonymous Geplaatst: 01 Jul 2006 09:53 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
In deze situatie zaten wij exakt een jaar geleden. Goede uitspraken lagen er van de rechters maar de ex lapte die allemaal aan haar laars.

Op een gegeven moment heeft mijn man besloten om de omgang maar geheel op te schorten voor een periode van 5 maanden. De kinderen gingen eraan kapot, wij als nieuw gezin zagen het niet meer zitten.

Wij hebben toen de kinderen 5 maanden niet gezien, tot het moment dat de kinderen zelf aangaven graag naar hun vader te willen. Vader en Moeder zijn om de tafel gaan zitten, zijn alles vergeten over het verleden en begonnen met een schone lei. Dat was vorig jaar oktober.

De stand van zaken nu is is dat de oudste dochter van 12 heeft besloten om over 2.5 week bij ons te gaan wonen!

Hardstikke leuk, zijn druk bezig een leuke kamer voor haar te maken en ze is van harte welkom.

Zo zie je maar weer wat een time-out kan doen!

Allemaal veel succes met jullie strijd.

Groetjes,
Jenie


cindy Geplaatst: 09 Jul 2006 11:02 pm Onderwerp: Hoi

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,

Zou je mijn berichtje willen lezen en mogelijk heb je voor mij advies?!

Gr Cindy
Gesloten