22-04-2006

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

22-04-2006

Bericht door sdwv »

John Geplaatst: 21 Apr 2006 06:03 pm Onderwerp: 22-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------
Morgen mag ik kinderen zien in een vreemd huis met vreemde mensen egeen prive met kinderen en mijn wijf is er bij.
Denk dat ik aanbel weggaat en aangifte doen bij politie van dreiging en niet binnen laten zal het werken .
Iemand al eerder gedaan

Gaarne antwoordt voor morgenochtend


Anonymous Geplaatst: 21 Apr 2006 06:26 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Wat wil je hier mee bereiken? Ik ken je voor geschiedenis niet, maar vraag me af wat je doel is?

Groet,
Trees


John Geplaatst: 21 Apr 2006 07:16 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Anonymous schreef:
Wat wil je hier mee bereiken? Ik ken je voor geschiedenis niet, maar vraag me af wat je doel is?

Groet,
Trees
Mijn doel is om mijn wijf het zo moelijk mogelijk te maken veel aangifte,s omdat ze mijn 8 weken al de kinderen niet laat zien.


John Geplaatst: 22 Apr 2006 08:26 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
John schreef:
Anonymous schreef:
Wat wil je hier mee bereiken? Ik ken je voor geschiedenis niet, maar vraag me af wat je doel is?

Groet,
Trees
Mijn doel is om mijn wijf het zo moelijk mogelijk te maken veel aangifte,s omdat ze mijn 8 weken al de kinderen niet laat zien.

Het feit is zullen mijn kinderen er beter van worden na zoveel tijd mag papa kinderen enkele uurtjes zien en dan moet ik weer oprotten,denk dat mijn kinderen helemaal gaan flippen.
Ze willen bij Papa zijn en niet bij mijn WIJF ik wordt helemaal gek hier.
Alleen ik trek kinderen mee in dit geouwehoer en dat is zo zonde.
Gesloten