Naam kinder-/ jeugdpsycholoog bekend met PAS i.o. Utrecht?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
sterretje
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2010, 20:37

Naam kinder-/ jeugdpsycholoog bekend met PAS i.o. Utrecht?

Bericht door sterretje »

Hallo?
Wie kent een naam van een kinder-/jeugdpsycholoog bekend met het PAS-syndroom (ouderverstoting) in de omgeving van Utrecht/Amersfoort?

Het contact met dochter 13 jr. wordt verbroken en ex komt met voorstel om een kinderpsycholoog (met naam) in te schakelen. Deze psycholoog heeft ook al bij een ander kind "geadviseerd en geholpen": uitkomst, voorlopig is het beter (in het belang van het kind) om omgangsregeling niet meer door te laten gaan en op termijn te bekijken hoe het verder kan gaan.
De uitkomst van dit "advies" is dat ik al 6 jaar helemaal geen contact meer mijn kind heb. Nu dreigt hetzelfde te gebeuren met mijn jongste kind.
Ik heb dus helemaal geen vertrouwen in deze psycholoog.
Wie kent een psycholoog die ik wel kan vertrouwen, die ook iets verder kijkt en waar werkelijk het probleem kan liggen (PAS syndroom)?
Ex steunt al die jaren de omgangsregeling niet, werkt tegen zodat in de praktijk de in het convenant overeengekomen regeling niet ingevuld kan worden, vindt dat kinderen ouder dan 12 jr. het zelf mogen beslissen. M.a.w. hopeloos.

Wie weet een contact, naam die ik wel kan vertrouwen?
Gesloten