ik heb pijn (2)

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

ik heb pijn (2)

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 02 Apr 2006 09:55 am Onderwerp: ik heb pijn (2)

--------------------------------------------------------------------------------
Ik kan niet met mijn verdriet omgaan. Het gaat ten koste van mijn huidige relatie EN van mijn "nieuwe" dochtertje. Ik doe haar ernstig tekort! Ik kan op de een of andere manier geen, of in elk geval niet genoeg, LIEFDE geven. Ik ga dan ook proberen om professionele hulp in te roepen, want ik kan dit niet alleen. Mijn vriendin is de liefste vrouw van de wereld, maar zij kan mij niet helpen. Hetzelfde geldt voor mijn ouders en zus. Hoe kan je deze pijn nou onder woorden brengen???


Anonymous Geplaatst: 10 Apr 2006 08:51 pm Onderwerp: Ik heb pijn

--------------------------------------------------------------------------------
3xnix,
Allereerst wil ik je vragen wat voor pijn je bedoeld!
Je hebt een nieuwe vriendin en een dochtertje daarnaast heb je pijn, wat is er gebeurd dat je je zo rot voelt. Weet je 3xnix het leven is voor niemand gemakkellijk je moet doorzetten positief in het leven gaan staan. Maak er het beste van sta elke dag op met een lach al is het niet gemakkellijk we voeren allemaal een strijd om te overleven en dat moet je niet verliezen. Kop op man ik wens jullie veel geluk toe. Geef de moed niet op!
Gesloten