Waar moet ik beginnen2

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Waar moet ik beginnen2

Bericht door sdwv »

Bobbie Geplaatst: 23 Jan 2006 08:55 pm Onderwerp: Waar moet ik beginnen2

--------------------------------------------------------------------------------
Dank voor je antwoord. Ik ben nu heel gelukkig getrouwd met een kanjer van een vrouw. Dat ik ga uitzoeken of de kids werkelijk van mij zijn heeft niets met mijn geluk nu te maken! Het is ook niet omzien in wrok, alleen een bevestiging voor mij. Het is n.l. erg wrang meer dan de helft van mijn maandinkomen te moeten besteden aan mijn ex, onderhoudalimentatie en kinderalimentatie. Er is namelijk afgesproken dat de ex 20 uur dient te gaan werken. Nu de kids groter en zelfstandiger worden kan ze rustig 40 uur gaan werken zodat mijn bijdrage naar beneden kan, maar ja, eer het zover is heeft het wel veel gezeur gekost. Mijn ex vliegt namelijk rond op zo'n bezem...Ja, ik ben inderdaad boos! kl...zooi


Rick Geplaatst: 23 Jan 2006 09:06 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ik bedoelde ook niet in wrok terug kijken. Ik bedoelde spreek het goed door met je kinderen, laat ze weten dat het niets afdoet aan je gevoelens voor hun. En ja die bezem ik ken hem ja, mijn ex vliegt ook veel s'nachts in het rond

En die woede begrijp ik helemaal als ik je verhaal lees komt bij mij ook een kokend gevoel op en ik voel precies wat jij voelt.

Ik hoop echt dat alles goed komt tussen jou en je jongens en dat je binnenkort een positief bericht kan plaatsen. elke overwinning van een Dwaze Vader is er 1 dichter bij een oplossing voor ons allen
Gesloten