hallo allen,
mijn ex vertrekt binnenkort naar het buitenland met mijn zoon( 7 jaar) naar Zuid Europa.
kan ik een herberekening aanvragen omdat de kosten voor levensonderhoud lager zijn ?
De alimentatie is gebaseerd op vlak na einde relatie in 2018 middels een ouderschapsplan (zonder rechtelijke uitspraak), ben inmiddels getrouwd + nieuw kindje en recent verhuist naar een groteren koopwoning.
wat zijn mijn rechten en plichten?
voor specifieke info kan je een DM sturen .
groetjes imation
alimitatie herberekenen+emigratie
Re: alimitatie herberekenen+emigratie
helemaal niemand die ervaring hier mee heeft?
Je kan een herberekening laten doen als je ex vrouw daar ook mee akkoord gaat.
Maar ik weet wel wat de tegenvraag gaat zijn. Waarom koop je een duurdere woning als je weet dat je je alimentatie verplichting na moet komen. Of ze nu in de usa gaat wonen of in Afghanistan. Je zal gewoon moeten betalen.
Maar ik weet wel wat de tegenvraag gaat zijn. Waarom koop je een duurdere woning als je weet dat je je alimentatie verplichting na moet komen. Of ze nu in de usa gaat wonen of in Afghanistan. Je zal gewoon moeten betalen.
bedankt voor de reactie.
ik zal een herberekening aanvragen heb wat jurisprudentie gevonden dat er rekening gehouden word met de kosten van levensonderhoud in andere EU landen.
ik zal een herberekening aanvragen heb wat jurisprudentie gevonden dat er rekening gehouden word met de kosten van levensonderhoud in andere EU landen.