Uitspraak nav valse beschuldigingen

Plaats hier alles wat te maken heeft met omgangsregelingen.
Bent u tevreden?, is er iets mis? wat gaat er mis enz.
Plaats reactie
top2000
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

Uitspraak nav valse beschuldigingen

Bericht door top2000 »

Een Adhoc besluit. Ik breng de kinderen op vrijdag vlak voordat ik ze wegbreng op de hoogte dat ze voortaan niet meer door de week bij papa mogen komen van de rechter.

Een tijdelijke uitspraak in afwachting van een raadsonderzoek die in oktober klaar moet zijn.

Ongetwijfeld pedagogisch een verantwoorde keuze. Mijn dochter huilt en weet niet goed wat ze hier mee moet en mijn zoon is ook zichtbaar aangeslagen. Ja als dit de band niet gaat versterken weet ik het ook niet. Een bijzondere keuze met niet echt een pedagogische onderbouwing dat is wel duidelijk. Daarnaast is het natuurlijk niet belangrijk om te kijken naar de reden van bepaalde uitspraken en worden uitspraken voor lief aangenomen. Pijnlijk hoe de rechtspraak niet aansluit bij de praktijk. Ik mis elke onderbouwing. Voorsorteren op de uitkomsten van een onderzoek. Rust creëren door minder tijd met vader. Meer kwaliteit door minder tijd en inmenging van moeder. Onderbouwing 0,0 en zeker niet pedagogisch onderbouwd. Door minder tijd verhogen we automatisch de kwaliteit? Hoe ? Nou ….. nee niet echt. Is dit een bewuste keuze? Heeft u onderzoek gedaan hoe de situatie echt is bij vader thuis? Nee? Oh dan heeft u echt een goede onderbouwing van de genomen keuze.
En dat tegen het advies van de raad ( die een aanname van een verstoorde thuissituatie ook van papier heeft geplukt ) gemiste kansen en enkel verliezers. Alle trajecten hiervoor vergeten waarschijnlijk? Een moeder die te betrokken is en er te veel bovenop zit? Staat in het eerste verlag …. Maar goed details en het laatste verslag lijkt op hoofdpunten gelezen te zijn… daar was het al wel duidelijk dat er sprake was van manipulatie.

Uiteindelijk gaan wij nu in hoger beroep.
Starten we weer een hulpverleningstraject op voor vader. Ik zal laten we zien dat een vader staat voor zijn kinderen ook al zijn er zo veel lelijke aantijgingen…. En dat ik wel naar mijzelf durf te kijken.
EchteVader
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

Re: Uitspraak nav valse beschuldigingen

Bericht door EchteVader »

Vreselijk om te horen. Hierin ben je zeker niet de enige, ik zit in hetzelfde schuitje. Moeder kan helemaal niks bewijzen aangifte tegen mij wordt niks mee gedaan en toch zie ik mijn kind niet, instanties zijn erg traag. Wel heb ik een heel andere kijk gekregen op dit soort moeders, ze zullen zich diep moeten scham maar ook dat lijkt niet te gebeuren. Nederland is wat dat betreft een erg krom land en een moeder kan doen wat ze maar wilt.

Veel sterkte, hopelijk gaat het snel goedkomen.
Plaats reactie