Advocaat gezocht

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Apollo
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2022, 20:53

Advocaat gezocht

Bericht door Apollo »

Helaas ben ook ik (man) twee jaar geleden in een vreselijke vechtscheiding beland en mijn ex-vrouw heeft alles en iedereen (o.a. CJG, Veilig Thuis, Raad van de Kinderbescherming) om haar vingers gewikkeld in haar strijd tegen mij (ik wilde scheiden); met mijn drie kinderen (waarvan één al 18 jaar) krijg ik amper contact. Ik wilde alles netjes regelen maar mijn ex-vrouw heeft een zeer goede kots/vechtscheidingsadvocaat waartegen mijn huidige advocaat niet is opgewassen.

Ik ben dringend op zoek naar een zwaarder kaliber advocaat die opkomt voor mijn belangen. Tips/namen/ervaringen zijn welkom; bij voorkeur in de driehoek Venlo/Eindhoven/Nijmegen.

Alvast bedankt!
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: Advocaat gezocht

Bericht door Casper »

Ik stuur zo direct een PB. Tips voor aanraders/afraders advocaten blijven altijd welkom!
VaderLane
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2022, 04:07

Re: Advocaat gezocht

Bericht door VaderLane »

Way back in 2016, I used the Advokaat recommended by this site. He brought my case to court in Den Haag and Rotterdam and I ended up with 3 Wednesdays out of 4 13:00 - 17:00 hrs, 2 weeknds (Fri-Sun) out of 3 and 50/50 holidays. He was very strong in court and resisted all nonsense from her or her Advokaat. His built a compelling case. So, I recommend you use the benefits offered by this site of a free consultation (Obviously pending your donation), and see what he has to offer.
In my case, the mother, over the folloing years gradually eroded the visits to the extent that Wednesdays no longer happened and some weekends and holiday weeks were missed. For costs of around Euro 7k - 10k, I went back to court 3 more times. And despite me even moving closer to my child (10 minutes drive time), the courts never gave her the penalty as stated in the beschikking. I always had a female judge and was never able to get my daughter justice or rights to see me more. My question is, can we go the Court of European Human Rights if the Dutch system constantly fails the children's rights for a father?
MannaH
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2022, 21:19

Re: Advocaat gezocht

Bericht door MannaH »

Na een korte verhouding , ben ik de trotse vader van mijn dochtertje, maar heelas mag ik niet erkennen.
Inmiddels heb ik geprobeerd om via een rechtszaak mijn dochtertje te erkennen.
De bijzondere curator heeft een negatief verslag uitgebracht. Er wordt met name gekeken naar het psychisch toestand van de moeder , die beweert dat het het contact met mij niet ten goede komt voor moeder en kind. Ze krijgt zelfmoord gedachten.
Ik ben niet tevreden met mijn huidige advocaat.
Ik ben op zoek naar een gewichtige advocaat, (in de omgeving van Amersfoort)die mijn belangen kan behartigen.
Plaats reactie