Hallo allen,
Ik zit zelf in een lastig pakket met de moeder van de kinderen maar omdat ik veilig thuis heb moeten inschakelen is de gemeente erbij betrokken en moeder vind daar veel sympathisanten omdat ik gezag heb en een omgangsregeling van de rechter konden hun de omgang tussen mij en mijn kinderen niet frustreren maar daar hebben hun nu een oplossing voor gevonden. Moeder doet nu net alsof zij een beperking heeft en krijgt hulp van WMO maatwerk van de IPSE Bruggen.
De IPSE bruggen zijn meesters in het slopen van omgangsregelingen ook al zijn mijn kinderen geen client van hun ben ik gezag hebbende vader en leven wij in een rechtstaat kunnen hun je omgangsregeling compleet uit elkaar trekken, in eerste instantie heb ik gezegd dat ik en mijn kinderen niks te schaften hebben met hun maar dat werkt niet, een klacht indienen werkt ook niet dan krijg je een brief terug dat ze het wel goed zo vinden.
Ze vinden alle mazen in verwoordingen en geven moeders opdracht om de omgangsregeling deels na te komen zo heeft de rechter bij mij bepaald dat vakanties gedeeld worden en wij dit altijd 50-50 hebben gedaan stelt WMO maatwerk nu dat weekenden niet in de vakanties vallen maar alleen wanneer de vakantie begint en het uiteraard moeders weekend is, per saldo komt dit neer dat de kleinere vakanties nu ineens 30-70% zijn. Omdat ik veel educatieve dingen doe met mijn kinderen heeft de rechter mij destijds een pappa dag gegeven om met de kinderen wat leuks te doen door de weeks (dus niet om naar mijn huis te rijden en daar te zitten (ca 3 uur reistijd)) en onder voorbehoud van werk waar ik projectmatig werk en soms geen vrij kan krijgen ivm team overleggen en afspraken. Tijdens de lockdown was alles dicht en ik probeerde de dagen te compenseren door deze te kopellen aan het weekeind aangezien de kinderen thuisschool hadden dit hebben zij geblokkeerd toen ik daar heisa over ging maken bij de gemeente hebben hun er samen van gemaakt dat ik de omgangsregeling niet nakom omdat ik "te lui" zou zijn om mijn kinderen op te halen en met hun naar huis te rijden om daar 30-90 minuten te zitten en hun dan naar huis te brengen.
Dit gaat al anderhalf jaar zo en per saldo zie ik ik mijn kinderen dus ongeveer de helft van de omgangsregeling en ik kan mij ook niet onttrekken van WMO maatwerk, aangezien ik gezag heb kan ik niet zo maar mijn kinderen ophalen van school of bij moeder thuis omdat zij dan heisa gaat maken en de politie belt voor bedreiging en ik dan ook 3 uur voor niks rij. Ik moet overal eerst toestemming aan haar vragen en zij communiceert niet. het beste waar ik op kan hope is "Ik laat je wel weten" of soms in het midden van het gesprek hoor ik gewoon 3 dagen niks meer. Het antwoord op mijn vragen in deze apjes wordt gegeven door WMO maatwerk, ik heb recht op de helft van de vakanties soms weet ik pas een dag van te voren welke dagen ik de kinderen heb en nu het een week eerder vakantie is hoor ik helemaal niks en is het nu moeders weekend dus weekend telt niet mee in de vakanties. Zo had moeder 2de kerstdag tot en met einde van de vakantie vorig jaar dus nu het mijn beurt is weet ik niet eens of ik ze met de feestdagen ga zien terwijl dit wel is vastgelegd.
Na de zomervakantie had ik mijn kinderen al 3 weken niet gezien en de eerste maandag was mijn pappa dag, via een technisch berichtje dat WMO maatwerk heeft omgesteld is het ineens niet goed voor de structuur van mijn kinderen als ik hun kom halen (dit hoor ik 20 uur van te voren) met dit soort truckjes kunnen zij constant omgang blokkeren en je kunt er echt helemaal niks tegen doen, politie doet niets en omdat de IPSE Bruggen een organisatie is voor mensen die in de problemen zitten ben jij altijd de slechterik want je valt hulpverleners lastig, het is ook lastig om weer naar de rechter te gaan want hun kunnen via de Jeugdbeschermingstafel rechtsgang blokkeren, iedere advocaat verteld mij dat het weinig zin heeft om naar de rechter te stappen voor de omgangsregeling omdat deze gaat zeggen eerst deze onderzoeken / trajecten af te wachten en dan ben je echt zo 4 jaar verder en voordat je het weet zijn je kinderen dan al tieners en zijn zij hun hele jeugd aan jouw gezag onttrokken. Het maakt ook niet uit of je gelijk hebt en dat je bewijzen hebt deze organisaties richten hun pijlen op jou als man omdat alles wat moeder zegt waar is! ik heb een staat van diens van meer dan 20 jaar bij de Rijksoverheid ik heb zelfs voor de politie gewerkt en ik heb hele lieve kinderen maar als een moeder zegt dat je haar elke dag in elkaar beukt dan keert iedereen zich tegen jou en wordt dit gewoon geloofd, niemand is geintresseerd in wat je kinderen vinden of willen ze willen graag op vakantie maar moedert weigert het douane formulier te tekenen en er is ook helemaal niemand die vind dat dit best wel lullig is voor de kinderen want hun kunnen dus niet op vakantie.
Ik ga sowieso een civiele procedure voeren tegen de IPSE Bruggen maar beste vaders wanneer een rechter jouw gelijk geeft en uitspraak doet over de omgangsregeling zorg er aub voor dat het niet tegen jou gebruikt kan worden en vraag zo veel mogelijk mensen om advocaat van de duivel te spelen. Ik had voor mijn 2de rechtsgang voor een omgangsregeling een zeer dure advocaat met een zeer goede staat van dienst maar die heeft dit ook niet zien aankomen.