Valse beschuldigingen.

Heeft u een onderwerp waarover u denkt dat hierover gediscussieerd kan worden, dan kan dit hier.
Plaats reactie
MichaelS
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 aug 2021, 10:56

Valse beschuldigingen.

Bericht door MichaelS »

Hallo vaders ,

Ik heb net als vele van jullie te maken met valse beschuldigingen . Deze lopen op zeg maar in gradatie . Eerst mishadelingsverhalen van moeder, pogingen tot moord , sexuele uitbuiting aangifte hiervan met valse getuigenissen deze is geseponeerd .

Naar de kinderen toe ik zou ze gebruiken als dekmantel voor drugssmokkel weedplantages daarna mishandeling en daarna sexueel kindermisbruik van 1 en toen allemaal dit komt dan uit de mond van de kinderen. Het lastigste vind ik is mijn boosheid en frustratie hierover te onderdrukken, het sloopt mij als mens en als vader en telkens als je wordt vrijgesproken of de zaak wordt geseponeerd na maanden van kwelling geen enkel excuus van het openbaar ministerie. Aangifte laster en smaad helpen niet en veel ongeschikte hulpverleners lopen als kippen zonder kop achter deze lariekoek aan . Na 1,5 jaar strijd tegen dit onrecht zit je soms bijna op het einde van je Latijn dat je geneigd bent de handdoek in de ring te gooien en te zeggen laat de hele omgang maar gaan . Het is alleen dat je hart dan niet kan laten gaan het doet teveel pijn.
harmless
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2023, 12:09

Re: Valse beschuldigingen.

Bericht door harmless »

Ik kan je alleen maar aanraden om nooit te stoppen met vechten.
Dan komt er schuld bij jou te liggen die niet bij je hoort te liggen met als gevolg dat je vast komt te zitten in je leven.
Alleen moet je je aandacht verleggen.

Er zijn jaarlijks "maar" 1600 tuchtzaken. Dit is veel te weinig. Want ik zit al op 3 tuchtzaken in mijn traject alleen.
Wat je zegt is TE herkenbaar: hulpverleners die hersenloos achter lariekoek aanlopen.
Hoe sneu dit ook is voor de hulpverlener zelf. (Want ik vind dat de organisatie aangepakt moet worden, niet de individu.)

Waar ik nu (helaas) nog wel eens baat bij heb is om te "dreigen" met tuchtrecht.
Het is verschrikkelijk dat ik dit moet doen, maar als ik tegen de hulpverlener zeg: "Als je die strategie hanteert, dan spreken wij elkaar de volgende keer met de tuchtcommissie erbij." dan (pas!) gaan er deuren voor je open.
Nogmaals deze wijze van gebruik van "pressiemiddelen" past niet bij de aard van dit beestje, maar er is no-other-way.
Als je dit doet, zeg het niet boos, maar blijf constructief en ik zeg er mijn motivatie altijd bij; ik doe het omdat ik niet wil dat er NOG een vader slachtoffer wordt van deze denkfouten. (en zoek maar eens de lijst met denkfouten erbij op WikiPedia :-) )
hendrik_y
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2023, 18:00

Re: Valse beschuldigingen.

Bericht door hendrik_y »

Het is erg triest om zulke verhalen te horen.
Plaats reactie